Cumartesi, Eylül 08, 2007

deli

yani varsayın ki şurada bir huni resmi var ve de kafamda.. iki gündür yaşadığım tuhaf şeyler beni alenen delirtmekte..
olay incelemesi bir:
- dün akşam saatlerinde bakkala giderken kaldırımda minik tefek ( üç yaşında falan ) böyle sarı düz uzun uzun saçları olan.. mavi minicik bisikletinin üstünde durmaya çalışan bir çocuk gördüm. Tam yaklaşıyordum bu durduğu yerde bir yana devrildi.. hemen gittim yanına tuttum kolundan.. bir yandan da bisikleti kaldırdım.. tam sevgi dolu gözlerle kendisine bakarken, bana aynen şu cümleyi sarfetti: "ne geliyosun be, seni çağırdık mı salak?" aha.. nasıl ya.. ya üç yaşında velet bana salak diyor.. hahahaha.. içimden bisikleti bi tarafa onu bi tarafa fırlatmak geldi..
olay incelemesi iki:
- bugün annemin açık otobüs biletini saatlendirmek için otobüs firmasına gittim.. kadın baktı tip tip.. o tarihteki gece istanbul otobüsünün saati belli değil daha.. olur mu ama.. o tarih dediğiniz 5 gün sonrası hanımefendi.. biz onu göndeririz merak etmeyin.. 12'de falan olur.. ya bakın saat önemli ama sabah uçağa yetişecek bu kadın..
ne olduysa ondan sonra oldu.. kadın ayağa kalktı bağırmaya başladı: "ya senle mi uğraşcaz beee, ay ben burda bi hafta kalırsam böyleleriyle.. ölücem" .. bak seenn.. haha.. neyse ben dinliyorum sakin sakin.. bi de böyle durunca daha bir kıllanıyolar.. tepki vermeyince.. ama insanlar dönüş için bilet olayında, otogar kalabalık.. herkes bize bakıyor.. daha doğrusu kadına.. bi ara ayağa kalktı: "ver şunun parasını" diye bağırıyordu.. "şu" ha.. hadi bakalım.. kız "ama veremem açık bilette iade olmuyor" dedi.. insanlar bana döndü... ve daha fazla dayanamadım. ."si.e si.e verirsin patron".. hahah.. hatun şokta.. sonra öbürüne döndüm.. sana söyleyecek bir şeyim yok.. sonra hemen başka bir firmadan aldım bileti.. eve geldim aynı sakinlikle firmanın çağrı merkezini aradım.. kibarca döşedim:)

ya işte böyle.. hava da bozdu zaten.. gitmeme de birkaç gün kaldı.. en iyisi lodosu seyretmek deniz kenarında.. insanlara karışmadan.. düşenlere kalkanlara bakmadan..

edit bir: söyledikleri ve yaptıkları bir olmayan herkes taş olsun eşşek olsun..
edit iki: hala aynı şeyi düşünüyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

eşşek zaten eşşek canım benim merak etme

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket