Cuma, Eylül 07, 2007

on the road again..

pazartesi gecesi.. erdek sahilde bir iki birayla..
salı 09.30.. bandırma - yenikapı feribotunda
salı akşamı sinem'in evinin balkonunda..
çarşamba gecesi edirne barfly'da.. dost'umla.. ve mezun öğrencilerimle..
perşembe öğleden sonra istanbul'da..
cuma sabah 10.05.. THY Ist - Erz. uçağında..
ve sonrasında bilmem ki nasıl..

ama bunların hepsinde huzur var.. mutluluktan önemli olduğunu tecrübeyle sabitlediğim.. üstüne bir hayat kurduğum huzur'um..

dibinin notu bir: sinem'im.. bekle geliyorum.. daha fazla bi şey demiyorum.. ( wilson hazırlama hiç.. ben o işi hallederim.. canıyla kanıyla .. hahah )
dibinin notu iki: ey adam.. ben gerçeğim.. sen değil.. ben gidenim sen kalansın.. oh olsun sana.. parçaladığın organlara..
dibinin notu üç: bon jovi - santa fe

1 yorum:

Adsız dedi ki...

huzur: her dünyayı döndüren sihirli kelime

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket