Cuma, Mart 06, 2009

yanlışlarla sevişen doğrular



ben en az 40 kez tekrarladım.. toplanıp başıma "yanlış" deseniz..... 400... 4000... ya da 400000 defa..... beni ikna edebilir misiniz... çünkü ben kendime çok zor laf dinletiyorum şu aralar... çünkü en yanlışı bu.. bundan yanlışı yok.... göreceli doğrulara pek inanmam ben.. hani herkesin doğrusu farklıdır gibisinden... doğru tektir... yanlış da... senin işin ne tarafında olduğun da pek umrunda olmaz yaşam'ın.... yanlış tarafına geçersin, doğrunun kayarsın ebesine.. şanslıysan hep gerçek doğrularla yaşarsın......
peki... ya yanlış'ı seversen... ya yanlış da aşık olursa sana .... ya bu yanlış hayatında karşına çıkmış en doğru adamsa.... ama sapına kadar yanlış sapına kadar imkansızsa....
sorgular mısın...
varlığı.. yokluğu... elindekini atıp gitme zorunluluğunu.... gözünün önündeki yanlışla.... hiçbir yanlışın silemediği doğruluğu....
aklıma gelen tüm acıklı tüm arabesk şarkılar bir bir dolaşıyor damarlarımda.... aşk diş fırçası oluyor.. peçete oluyor.... okuduğum kitabın iç kapağı oluyor... ayakkabı süngeri oluyor... balık oluyor.... aşk, buzsuz rakı oluyor rüzgarlı kentlerin ıslak camlarında.... karşı koyabilmek mümkün olmuyor....
aklım kalbimi eline alıyor.... eziyor.... dostum arıyor... sakın diyor... sakın yapma gözünü seveyim.. annem konuşuyor beklenmediği üzere.... olmaz diyor.. kangren diyor.... hemen diyor.. bitir diyor....
gündüzler geçiyor da... gece oluyor.... uyku yokoluyor.... hasta uyanıyor insan güne... sarı oluyor.. soluk oluyor... çünkü gece koyuyor insana.... güneş ışığından gözünü alan ne varsa gece olup da sönünce tüm ışıklar.... yanlış tüm karanlığıyla birlikte ele geçiriyor bedenini.... fransızca ya da yunanca şarkılar dinliyorsun ... o kadar soluk ki için; onları bile anlıyorsun... onlarla bile ağlıyorsun.
istersen 20 saat tut kendini... uykunda ağlıyor, şişmiş gözlerle kalkıyorsun....
istersen defalarca tekrar et kendine.... hayat boyu savunduğun her şeyi alıp da konuş... al karşına tüm değerlerini iç onlarla kusana dek....
"yanlış" çaldırınca telefonunu... elin dilin dolanıyor...
özledim diyor..
özleme....
hele öbürünü sakın söyleme..
söyleme iyi değilim ben.....
bak ben iyi değilim sen git benden.

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket