Pazar, Eylül 28, 2008

bir yazasım var ki....


bir yazarım... bir yazarım seni.... defalarca okuduğun geceki gibi etkiler benliğini.
bir yazarım seni... okuyanlar inananamaz yaptığına.. yanlışlarla ördüğün lego misali evlere, duvarlara..
bir yazarım seni.. şiire benzer.. buna benzer
bir yazarım seni... "one time" dinlerken ne hissediyorsan, yerden yüksekte ne yaşadıysan gecelerin köründe, ne dediysen, nasıl dediysen, toplanıp gelir de sen alırsın onları bir F92 hesabı dayarsın kendi böğrüne... kurtuluşun olmaz.. vicdanından çıkan kurşundan.
bir yazarım seni.. öyle bir yazarım ki... gözünden yaş çıkartırım... ne var ne yoksa anlatırım bir cümle ile..
bir yazarım seni... ne sesindeki pislik, ne yüreğindeki adilik, ne gözümdeki kin, ne içimdeki öfke kalır... ne var ne yoksa çıkartırız ikimiz de...
bir yazarım seni... öyle bir yazarım ki... yarım kalan her şeyimi alır senden geri...

sonra..
bir silerim ki seni...
yalanlarına inanacak dermanın da kalmaz..


dibinin notu1: valla ben efendi adamım bak:)
dibinin notu2: günümü mutlu eden.. kafamı dağıtan ulu önder'e de teşekkür etmeli içten içe.. ( yok be Atatürk deil.. bildiğin önder... )
dibinin notu3: nihayet.
ve 4: o resmi ben çizmiş olmak isterdim o o çizdi: dekersaint.blogspot.com

2 yorum:

mahallenin delisi dedi ki...

senin üstüne lafım yok ki benim kadın. seviyorsan bi'bildiğin var tabi. siliyorsan da ona göre bir bildiğin vardır elbet...

joone dedi ki...

içime kalemle birlikte silgiyi de koyan tanrı'ya teşekkür ediyorum her seferinde zaten...

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket