Çarşamba, Temmuz 23, 2008

kullanıcının sınav geçmişi - gelmişi geçmişi hatta

oldum olası sınavlara giresim çıkasım vardır benim.. uzun süre duramamam yıllıklara bile geçmiştir ama varsındır olsundur... hayatı sınava girmek, sınav hazırlamak, sınav okumak üçgeninde geçmiş kullanıcının haliyle memleketin merkezi sınavları ile ilgili yorumları vardır..

ÖSS.. ÖYS vesaire
allahtan bunlarla bi kere muhattab oldum... zamanımızda böyleydi bunlar.. gireli 13 sene geçtiği için aklımda kalanlar, boğazımda düğümlenen coğrafya soruları ve sınav sonucudur sadece... zaten bu sınav metomorfoz geçirdi yıllar içinde..

LES.. ALES vesaire
İki kere tecrübe edildi.. ilkinde hamileydim hatta.. bi sürü yeni mezun sevimli gencin arasında - aa ben de yeni mezun sayılırdım aslında düşününce - kocaman karnımla, zırt pırt tuvalete çıkmamla ilgi odağı olmuştum.. hatta o zaman LES puanını benimkiyle yarıştıran bir kocam bile vardı.. eheheeh.. ikincisine geçen sene girdim.. keyifliydi valla.. hala sayısal testini sözelden önce veren zihniyete karşıyım.. canım sıkılıyo sonra o paragraf sorularında... ben kitap okumuyorum sen bana 80 tane paragraf sorusu dayadın.. hem de 80 matematik sorusundan sonra.. yaaa...

KPDS
Bi kere denendi.. kaç yıl önceydi.. 7 olmalı.. sabahlanan bir gün idi.. yarı sarhoş olduğumu hatırlarım.. kalemimin olmadığını.. yandakinden otladığımı.. tabii bunda ing. öğretmeni olmanın avantajını kullandık.. yoksa sınav öncesi böyle bi rahvanlık yok.. sınav hakkında yapılacak tek yorum: tamam zor bi şey hazırlayalım diyosunuz da.. daha mantıklı sorular bulun be canım...ha verdik mi boruyu.. verdik o ayrı... :)

KPSS
hah en komiği budur.. iki kere girdim.. neden girdim haaala bilmem.. işte bünyenin sınav olsun çamurdan olsun halleri bunlar.. her tarafını bi güzel yapıp eğitim bilimlerine gelince apışıp kaldığım sınavdır.. her soruda "ya ben eğitim fakültesi bitirmedim mi".. "öğretmen değil miyim ben" sorularını sordurmuştur.. iki denemede de yarısını sallayıp ancak diğer yarısını tutturabildiğim şey.. ya ingilizcesi yok mu bunun.. hiçbir kavram, hiçbir soru bir şey ifade etmiyor.. boş boş bakıyorum.. anlamıyorum.. hangi branşın sorusudur.. memlekette bunları bilen var mıdır.. çok sordum bunları ben çok..

bunlar dışında aklımda kalanlar..
üniversitedeki Fransızca midterm ve finalleri - halime acıyıp kopya çekmeme göz yuman gözetmenden dolayı
anadolu lisesindeki hazırlık ingilizce sınavları - teksir kağıtlarındaydılar.. relative clause'lara virgül koyduğun soruları unutamazsın tabii.. hem de daha 11 yaşında..
lise 1 deki analitik geometri kurtarma sınavlarım - neden çoğul.. çünkü kurtarana kadar sınav yapan iyi kalpli öğretmen vardı.. Elif bilmemne.. en son iki nokta arasındaki uzaklığı bulabilrsin di mi deyip... dur ben sana formülü de vereyim diye eklemişti.. eşşek değiliz yaptık herhalde:)
haaaa... bi de Şükriye Ruhi'nin Linguistics sınavı - what is scope? demişti.. boş vermiştik.. o da "bütün dönem anlattım ya" demişti.. hangi ara ne zaman.. biz niye anlamadık.. di mi...

ama meslek bu..
kullanıcının lekeli lekesiz sınav geçmişi, geleceğine de bulaşmış işte.. en azından artık sınava giren değil sınavı sokanız afedersin:)

çok acı bi gerçek bu evet

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yhok yahu sizin sınavları severdm ben:) kafam raad olurdu ondan heralde hem ingilizce hem didem hojamın dersi hem bi işe yaramamış boşuna sabahın bi körü gidilmiş p.e.t falan:) iidi yane severdm ben:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket