Salı, Temmuz 22, 2008

tey tey tralala

yani eni konu bi ay bi şeydi.. onun da içine edildi.. önce enginde yavaş yavaş çaldı içimde.. bu sabah da messenger listesinden çıktığımı görmek sağ aparkat etkisi yarattı.. ama bünye böylesinden anlar ancak.. adam biliyo işini.. - bu arada bilgisayar tehlikeli bi şeydir.. onu tehlikeli yapan tek şey de insandır.. keşke gördüğüm tek şey messenger listen olsa -
tam onu atlatmaya çalışırken erzurumda enstitü personeli göründüğümü bilmeme rağmen MEBe atanmamış çalışmam.. bunun bana söylenmemesi.. son güne kadar evrak gönderme zırvalığı.. ve benim son günde yetiştirmek için koşturup durmam.. - ha oldu mu oldu ama bi iki yıl bıraktım 4-5 saat içinde - hatta sağlık raporu için AIDS'ten ciğerlerime kadar incelenmem.. ikametgah yazamayan.. pdf belgesi içine tıklamaya çalışan tahminimce bu dünyadan ötekine intikal etmiş yaşlı ötesi muhtar... apartman numarası için fen işlerine git öğren diyen.. bu şekilde bi kadını kandıran.. ben evi arayıp öğrenince şaşkınlıktan bayılası gelen.. yaşı ben diyeyim 90 sen de 100 arası şahıs...
tam bunu atlatırken Bora arar.. "babam bana psikopat" dedi.. e ne diyim şimdi ben.. "genetiktir olm böyle şeyler.. sen de aynısını rahatlıkla söyleyebilirsin ona".. dayanın accık birbirinize.. az kaldı.. :)

ha iyi şeyler de olmuyo değil..
mesela resimdeki yolu her gün bir kez gidip geliyorum.. ortalama 15-20 km bi şey ediyor.. rahatlatıyor...
dün akşam denizde -gün batımında deniz muhteşem oluyo burda- ali amca ( bkz hülya teyze eşi ) bizim bakkalla ilgili bi anısını paylaştı .. şöyle ki:
Ali amca: Nasılsın Saim?
Bakkal: Sana ne
biliyorum heyecanla bekliyorsunuz.. onu herkes tanımalı.. beklediğinize değecek... :)
başkaaa.... balık bu sene bol.. benim o bolluğu hissedememem önemli değil.. önümdeki sandaldaki çocuk koca kovayı tepeleme doldurmuş olabilir... ama şans efenim bu.. bana da gülcek elbet.. gülecek mi gerçekten?
zeynep ( aka Mahallenin Delisi ) bana son yazı için "ben senin cevapları falan anlayamıyorum bu ara" demiş.. valla şanslısın o zaman.. allah anlatmasın.. hadi hep beraber: AMİN,
bi de önümüzdeki haftasonu gibi şu Asus'un laptop taklidi yapan minik tefek aletinden alacam bi dane.. onun mutluluğu var.. 900 gr sadece.. CD driverı yok.. hard disc tefecik... hastasıyım.. bu minimalist bünyeye çok bile.. kucağıma aldığımda bacaklarımı ağrıtmayacak laptop istiyorum .. çok mu çok mu.. bak minimalist dedim gene dellendim... ah be hayat senden hep az istedim sen bana daha azını verdin ulan:)
sonacıma.. Kırpık nişanlanıyo Çağın eniştemizle.. Çağın'ı severiz nitekin önce kızımızı bizden isteyerek zekice bi hamlede bulunup içimize sızmıştır.. netekim.. kırpık bizim için sadece dost değildir.. bunu uzaktan anlamak da mümkün değildir.. bunun için kimsenin yaşamadığı bi yerde günleri geceleri paylaşmak.. harbiden birlikte ağlamak.. donuna kadar bilmek.. bi gece vakti sarıldığı boş votka şişesinden ayırırken çoraplarını çıkarıp nabzını yoklayacak kadar sevmek lazım dostunu... geçmiş olsun hamsi'm.. love of my life'ım .. maratoncum.. sodam.. kavunum.. eti cinim... steinway'im ( hepsi köpeğin olsun ulan senin hahaah ) .. üzüntüme üzüldüğünü bildiğim gerçek'im.. çok seviyom seni.. bunda yanında olamadım ama ayarla pianoyu.. düğününde şarkı söylemeyen didem göt olsun afedersin...
ağustos geliyo hoş mu geliyo bilemicem... nitekim 1 Ağustos itibarıyle işbaşı.. evet çok erken di mi.. olsun.. sıfat aldık adımızın önüne tey tey tey... zümre başkanlığında tek örneğim de sevgili "patron"dur.. büyüyünce sen olucam derdim.. büyüme süreci başladı.. ding dong..
ayrıca..
ağustosta miniş gelicek.. onunla bi yerlere gitmek kadar zevkli bi şey daha yoktur... bi ada yaparız herhal..
ağustosta f... buddy gelicek bi de sanırım.. hayırlısı:)

haaa nerdeyse unutuyodum.. son günlerde aldığım en süper yorum.. Tansu kardeşimin hayatımın son bir ayına dair sarf ettiği şu cümle: ben o Jim Morrison'lar liberalleşti sanıyodum..
hahah.. hala gülüyorum hala gülüyorum....

dibine not tek: bugün ODTÜ yerleşkede flash mob ( ki bence flash falan değil bi haftadır belli kendisi :) var.. PTT önü kavşağında bi kaç bin kişi yerlere atacak kendini.. tabii okulun içine kimse giremeyeceği için - bi de kızarsanız jandarma bölgesi diye.. daha ne istiyon işte:) - canı ne derse yapacak ve söyleyecekler.. heheeh... eğlence... siz de gidin gayrı...

5 yorum:

kırpık dedi ki...

hehehehe...yerim ulen seniiii...hoşgeldin be kardeş..ii ki geri geldin...seviyom ulen seni..ama bak internette söz vermek başka bi şey vermeee benzemez.düğünde söölemezsen götün önde gideni ol emi...nuniyi çok özledim,belki bi sürprizimiz olur kimbilir...take care my dude.keep in touch.hadi baaaaaay...

joone dedi ki...

sen ve kırmız polo birleşince olabileceklerden korkarız tabii.. ayrıyeten hiçbir sürpriz yeterince sürpriz olamaz bize... di mi canım:)
masalara çıkıp love of my life söylersem deli diye atmazlar di mi.. gerçi erol tontiş ne demiş: imam ölüyü deli deliyi severmiş.. hepimiz deliyiz hepimiz:)

Adsız dedi ki...

brehh anasını bu kadar alakasız olaylar bu kadar alakalı cümle olur mu yahu:) who is f..buddy:)))) heaa bu arada şanslı mıym deil miyim bilmiorum da ben cevapları anlıorum ee nolcak benim bu halim:)

joone dedi ki...

yaaa di mi.. işte o yazan kişi becerisidir:) şanslı denmiyor anlayana ayrıyeten.. buddy benim eskiden beri buddy... her şeyi de bilme sen:)))

Adsız dedi ki...

ehueheuhe peqi o zamn:)) şanssız mıyım neim ben allaam yhaaa:))

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket