Pazartesi, Ocak 14, 2008

pazartesi

yani aslında iyiyim.. gerçekten "düşünmeyince" iyi.. düşününce "eh işte"yim.. demek ki gerçekten fena değilim...
her ne kadar sabah okuduğum bi blogda yazan bi şeye kıl olsam da ( tanıyanlar bilir.. yazmayacağım okuyup uyuz olduğum şeyi ) sabah içtiğim koca kahveden olsa gerek sakinim.. gencim güzelim seni üzerim.. ( evet bunun hiç ilgisi yok )
hatta güne servis aracında ( ki o servis denilen şey bir caddy ve gidilen yol 500 metre de olsa - soğuktan yürümek mümkün değil artık ) söylediğim karlaaar düşeer.. düşer düşer helelele.. ya da kızlar kızlar gelem mi.. tralalala... temalı şarkılarla etrafımdan kınama aldım mı.. eveett...
hala bi tuhaflık var üstümde...
sırtımın ortasında bi ağrı var... saplanmış çok fena.. bihter limon diyo ki.. "burgaç şunu arkadan bi gerdirsene".. burgaç hin hin gülüyo... yok gerdirme beni.. ahahaha...
3 dakka sonra...
ahanda bihter geldi.. oramı buramı kıvırdı.. kolumu büktü.. sırtıma bi şeyler yaptı.. oldu lan.. harbiden oldu... diyo ki.. üşütmüşüm.. soğuk şeyetmiş...
yazdıklarımı okudum da şimdi.. neden bahsettim ben... ehehehe

3 yorum:

CresceNet dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.

Krizalit Kristalin dedi ki...

henüz "pazartesi" yazısını okumadım ama "1 bira kapağı" yazısını görünce içim gitti ve hızla tıkladım. 1 bira kapağını elimde çeviresim, çevirirken de içesim vardı oysa benim.. nasıl okurum şimdi ben aklım gitmişken?

hiç bir şey kapalı bir dükkan kadar hüzün vermez insana..

Selamlar :))

joone dedi ki...

o zaman evde her zaman bir adet extra bira bulunduracağız di mi:)))

bu arada sana da selam... blogcudan kalan kaç kişi var ki:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket