Pazartesi, Eylül 03, 2007

"her nereye gidersen" demiş şair.. :)

ama benim sustuklarım içimde büyümez.. büyümesinler diye susmuyorum çünkü.. ve aynı dizeyi yazan şair'in de pek iyi tesbit ettiği gibi.. "iyiye de kötüye de gitsem.. dolu bir hayatım olduğu ortada"..
belki de benzer sebepten.. aslında birkaç gün sonra yazsam daha mantıklı olacak bir yazıyı bugün yazmak istedim.. çünkü bugün içimden geldi..
pazar sabahı siz - belki de hepiniz - uyurken.. ben nerdeyse tümünüzün üzerindeki gökyüzünden geçerek yeni hayatıma gidiyor olacağım.. güneş bile ben ordayken doğacak.. doğuya gitmemden olsa gerek.. ben güneşe, güneş bana gelecek.. ve siz uyuyor olacaksınız..
bakın bunca zamandır yazdım çizdim.. ( tamam çizme işinde konurcan'ı tek geçerim bende bi numara yok ) bana yazdıklarınızdan.. yorumlardan.. maillerden.. anladım ki hakkımda çok şey biliyorsunuz.. hani birinizle bir yere gitsek.. bir şeyler ( bak "şey"i ayrı yazdım fındık kabuğum mutlu musun :) içelim desek.. siz benim ne içeceğimi biliyorsunuz.. film seyredelim desek.. "guguk kuşu" nu seçerim.. onu da biliyorsunuz.. o yüzden belki de en iyi siz benim niçin Erzurum'a gideceğimi biliyorsunuz..
bir süre yazamam sanırım.. bilmiyorum.. göreceğim ben de..
önce evime yerleşmem.. sonra kendime bir köpek almam lazım.. ama hepsini anlatacağım.. gelince.. merak etme..
orda bir dağ var uzakta.. işte ben ordayım.. beklerim..
ama şimdi gitmekteyim yavaştan.. hadi hepiniz bana "hoşçakal" deyin..
haa.. bir de pj "smile" dinleyin..

edit1: bu akşam saat 18.30da bir telefon aldım.. doğalgaz bilmemnesinde ötürü lojmanlara giriş 4-5 gün ertelenmiş.. lan ben gidemicem mi bu memlekete.. hahah.. ama siz yine de hoşçakal deyin bana..
edit2: bugün.. bu gece.. bir tiksinti duydum sesinde.. bir tiksinti geldi içime.. bir şey hissettim.. doğru olduğuna eminim.. ben seni sevmekle harbiden de hata ettim.. şimdi hayatıma kaldığım yerden devam ederim.. lanetim üstünde olsun.. bundan sonra da sana kolay gelsin..

9 yorum:

RaceDoctor dedi ki...

Öncelikle yol her ne olursa olsun gitme işi yapılırken Even Flow dinlemek, şenlenmek, etmek lazım. Gerçi Erzulüm'e giden birine hangi gaz yeter bilemiyorum. Belli ki önyargı ediyorum. Ama orası da çok soğuk be. Hoşçakal yerine iyi şanslar desek kabul oluyor mu? PJ'siz hayat mı olur muş peh diyecektim zaten hemen onun arkasından iyi şanslar demek istedim. Tamam hoşçakal da diyorum. Ha bu arada ben o kadar şey bilmiyorum. Arşivcilik yapacağım =P

Hoşçakal.

joone dedi ki...

saol saol saol:)

üşümem ben..
hele artık hiç üşümem..

mahallenin delisi dedi ki...

süslü cümleler yazmak için düşünüyorum kimbilir kaç saattir... beceremedim netekim, seninkilerin üstüne yazamıyorum ben.

yolun açık olsun, şansın bol olsun, hoşçakalasın, bizleri habersiz bırakmayasın. bir de dilerim çok mutlu olasın oralarda çok!

joone dedi ki...

varabilsem olacam.. öyle karar verdim:) ya baksana be gözüm.. sen messenger accountunu yollasana alttaki email adresine.. ben sana anlık vereyim haberleri.. doktor bey siz de buyrun.. berceste vs.. külliyen buyrun:) gerçi sinem haklıcak beni bu sefer.. hahah

Adsız dedi ki...

hoşçakal

بerجesتe dedi ki...

yolun açık olsun almost human..
üslûbunu özleyeceğime eminim!ve..
aramızda yaşanmış/yaşanmamışa dair ne varsa hepsini..

haberlerini bekleyeceğiz..
yazmaya çalış..
ve de yazacaksın biliyorum..

haa bir de kıtlama şekerlerime iyi sahip çık oralarda..
nerden mi çıktı ?
bilmem..içimden geldi..

بerجesتe dedi ki...

unutmadan;
ben senin yerine de bol bol süt içeceğim :)

joone dedi ki...

ölmüyorum be aloo.. tabii ki yazacağım.. :)

Adsız dedi ki...

hoşçakal ve mutlaka yazmaya devam et

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket