Cuma, Ağustos 31, 2007

istavritler ve sen

aslında her yaz mutlaka balık olayımı anlatırdım.. gerçi iki sene önce gene böyle balıklı bir yazı sonrası rıfat mıydı.. rıfkı mıydı... adamın biri acaip döşemişti.. bööle ana avrat.. ama bu sefer bu yazının ana fikri tuttuğum ya da tutamadığım balıklar değil.. benim talihsizlik boyutum..
her zamanki gibi özcan amca ile çıktık balığa.. tekneyi öndekine bağladım.. bugün balık fazla yoktu... ama önemli olmuyor gerçekten de.. yani insan sadece dertlerini düşünmemek amacı ile bile çıkabiliir balığa.. saatlerce çapari sallamaktan kollarınız ağrır.. elleriniz balık kokar.. yemliyorsanız.. midye kokar.. sadece oltanın hareketini düşünürsünüz.. başka bir şey düşünmek isteseniz de gelmez aklınıza.. birkaç saat sonra döneceğiniz hayat yoktur denizde.. o denizde biraz balık bolca huzur vardır.. eski siyah şapkanız..siyah atlet ve şortunuz.. ve siz.. her baktığınız yer denizdir.. mavidir.. güzeldir.. bazen hiç balık gelmez saatler geçer.. rüzgar poyraz olur sırtınızı üşütür ama değer.. çünkü dört saatliğine de olsa ruhunuz özgür.. içiniz boş.. dinginsinizdir..
saat 7 falan olduğunda arkamıza başka bir tekne yanaştı.. onları da bize bağladım.. saat 8'i geçiyordu.. balık sayısında hissedilebilir bir artış gözlemlenmekteyken.. yani huzurda son halka da tamamlanmışken..
o da ne..
tanıdık bir müzik.. pardon ne oluyor ya.. ne oluyooooooooor..
olamaz.. pinhani.. "dön bak dünyaya".. en sevdiğim pinhani şarkısı olmakla birlikte.. yani onun dışında.. bir tatsızlık sonrası sevilen bana yollamıştı o şarkıyı.. kadıköydeki son gecelerden birinde geçtiğimiz bir yerde çalan "yıldızlar".. velhasıl bana her şey seni hatırlatıyor hesabı.. pinhani dinleyemez oldum bir süredir..
ama yani denizin ortasında.. arkamıza bağlanan tekneden gelen pinhani .. yani gerçekten de marmara'nın göbeğinde.. ama talihsiz deveyi çölde kutupayısı.. hesabı.. bu kadına gerçekten huzur yok.. bu kadına hayat hiç de yardımcı olmuyor..

fon müziği: Şebnem Ferah - Geçmişe Yolculuk
fondaki ruh hali: yalan söyleyemem.. iyi değilim..
fondaki değişiklik: almost human aynı.. ve fakat.. yazan hala iki sene önceki insan.. unutmamaktan değil.. unutturmamaktan ötürü... bir de böyle daha iyi hissettim..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket