Çarşamba, Temmuz 18, 2007

bi günlük ist. arası..

evet.. bi günlüğüne ist.a gitcem.. bi "değişiklik" olacak... ( bu değişiklik tarafımdan bulunmamıştır.. tarafından bulunmuştur.. netekim "ben" gidiyorum.. benden değişik bişey olabilir mi.. :) seçimden önceki gün olduğundan bilet bulmakta acaip sıkıntı çektim.. ama inatçı kadın.. bulur.. hatta vatandaşın elinden bile çeker alır.. yani bizzat bildiriyorum burdan: herkes oy vermeye gidiyo.. ulaşım felç olacak tahminimce ve ben o felçli vaziyetin tam ortasında sanırsam mide bulantısından ve buhrani durumlardan ötürü delirmiş olacağım.. ama hiç ümitlenme sevgili istanbul; yine de geleceğim.. bir gece geçireceğim seninle.. sonra döneceğim..
ha onu diyorum.. muhtemelen siyah atlet ve siyah pantolonlu, nerdeyse saçsız bi kadın görürseniz bi bağırın ardından.. hehe.. ya da hayatınızın hatasını yapmaktansa yolunuzu değiştirin basın gidin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

HANGİ ATLET O? Hani yasakladığım mı?

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket