Pazartesi, Temmuz 16, 2007

nedir?

tatilin tam 10. günü..
özetle..
bol bisiklet.. bol ( demek isterdim ama "yeterli miktarda" diyelim.. ) balık - hayır nerde bu balıklar usta balıkçı geldi diye mi kaçıyolar -
ters yöne giren bi iş makinası altında kalma vakası.. hem de bisikletle..
bir adet güneş çarpması.. ( bir günü kusarak geçirdim efem.. içimden bi ben daha çıkardım yani :)
ayrıyeten.. ayrıntıdan muaf.. fakat s. ile eve yetişmeye çalıştığımız bi gece taksi bulamayıp faytona bindik.. s. nin hadi abi hızlı abicim.. gibisinden bağırması.. benim gülmekten bayılma halim.. valla daha fazla bahsedemicem..:)
2 gün sonra midye çıkarmaya gidicem.. bari onda işim rast gitsin..
sonra..
c.tesi istanbula gitcem..
pazar geri dönücem.. ( "ben"sel delilikler.. tanıyanlar şaşırmadı.. )

1 Ağustos itibarıyle Ankara'dayım.. durun daha orda neler yapcam..:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biarada çeşmeye bekliorus efenim.. hatta kesmedi enese bekliorum gideris bar fly a ahauahuahauhuha bıkmadım usanmadım.. her tatil her haftasonu her bilmem ne gittim yazın da giderim:) buuura intaar etçek çocuk yasık yaa buuuraa ain't no sunshine... buuurraaa jeremmyyyyy...:))))

Adsız dedi ki...

efenim bizim bi bar fly mız olmasa da mis gibi rakımız cillop gibinde peynirimiz efil efilde mekanımız var gine bekleriz:))))

Adsız dedi ki...

terası ve çatı katını eklememişim; pardon:) onlar da kalitedir;)

Adsız dedi ki...

canlar ciğerler..:) gönül her bi yere gitmek ister ve fakat.. bilirsiniz ağustos'ta bi ankara var daha şeyedilecek..hihihihih.. len cimcoz.. bırak buura yaşasın.. daha edirnenin çıtırları doymadı bakıp bakıp bağırmaya.. hehe

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket