Salı, Haziran 12, 2007

özetle

dün gece s. nin kardeşinin düğünü vardı.. onun kardeşi olmasının yanında bir de daha evvelden aynokulda çalışmış olmanın verdiği "bakın ben damadı da tanırım" edasıyla lappadanak erkek tarafı ( böyle derler di mi ) masasına kuruldum.. yani s. bir ev sahibi bir ev sahibi.. görmeniz lazım.. allahtan babası unutmadı beni de bi "rakı, bira falan ne içersin kızım" diyerekten kalbimi kazandı.. e ne içtiğimi tahmin edersiniz yazmaya gerek yok..
neysem.. düğün güzeldi işte...
çok geç değildi çıktığımda.. taksi için her zaman takıldığım mekana gidiş.. bir tesadüfle süslenince bir müddet de orda oturdum..
1 falandı eve geldiğimde.. sonra biraz daha sohbet..
2 itibarıyle uyumaya çalışıyordum..
ve sabah -bak bu gerçekten ilk kez oluyor- uyanamadım.. s.ye bi telefon... alooo.. yeni kalktım ben.. beni de alsanıza giderken.. bu apar topar vaziyet içinde başlanan günde nooldu.. rezil bi gündü.. bütün gün yorgundum.. uykuluydum... canım da sıkıldı.. velhasıl saatleri saydım.. sebepsiz değildi sıkıntılar.. ama yine de abarttım.. ve gün bitti sanıyorsan da yanılıyorsun.. akşama mezuniyet var.. diploma falan filan.. saat 10-11'e kadar okuldayım.. ya bi akşam da evimde otursam..
yani nedir..
canım sıkılmış.. çok sıkılmış.. sabah da uyanamamışım zaten .. o olmuş..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket