Pazar, Aralık 10, 2006

3-2-1 heyoo...

oldum olası tüm dünyanın birlikte kutladığı özel günlerin "özel" olmadığını savundum.. sevgililer günü ya da yılbaşı gibi.. özellikle de yılbaşı.. hani mesela bir yıl 364 gün olsa biz 30 Aralık gecesi kırmızı donlarla hoplayıp zıplıyo mu olcaktık.. bööle coğrafik bi olayı niye böyle coşkuyla kutluyoruz .. sorarım..
sonra bu yılbaşı gecelerinde ağzı olan içer ve de şarkı söyler efendim.. sanki mecburmuşlar gibi.. hatta tahminimce sadece böyle özel gecelerde alkol alan bi grup da var ki; bu grup senede 3 -5 gün içtiğinden ziyadesiyle sapıtmakta.. bol bol karı kız kavgası.. bol bol kusup zıçan adam.. kırmızlı kadınlar.. ve hatta adamlar.. bu insanlar içer içer.. gene içer.. yılbaşıdır içmek lazımdır.. ertesi gün uyanmamak lazımdır.. e bir yıl bitmektedir... ama o yıl biz kudurmasak da bitecektir... onu bile kendimize uydururuz..
işte bu ve benzeri sebeplerden özellikle yılbaşı geceleri kendimi eve kitlerim... mümkünse 12'den önce uyumaya çalışırım.. ya da 1-2 DVD seyrederim ya da bayılana kadar PS oynarım..
ama bu sene dedim ki.. bişey yapayım.. aradım aradım buldum... ama yanlış anlaşılmaya.. gene geriye geriye sayıp elimde maytaplarla hoplamıcam.. ( zaten ateşten korkarım ben maytap falan hak getire.. ) iç - müzik dinle - uyu.. yetmez mi.. yeter...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

abi o gece benim için elzem tek olay var "alkol" zira dayanamam ağzı kulağa yakın tutmaya kasma kaygılarına o kadar uzun. hani herkes moda girmiş sen girmeyince de dikkat çekio.. işin pis yanı alkol de bi süre soora beni olduğum gibi yapıo ki alnımda "adalet mülkün temelidir" yazısının belirmesi gibi bi şeydir bu.. neyse napıyoruz aşırı içtim çarptı diyerek durumu örtbas ediyoruz.. Ha 3.2.1 die hiç saymadım, sayana da engel olmadım ve fakat girilen moddan her daim tiksindim.. Dünya güneş etrafında bi tur döndü die yapılacak zevzeklik mi? diil tabi...ayriyeten dünyanın kendi etrafında bir tur dönüşünü kutlayanına her gün bayramdır gibi acı bir gerçeklik vardır ki ergin olanın kıssadan hisse çıkarması zaruridir kanaatindeyim..
Ps.Hiç affetmem, ağır konuşurum;)

Adsız dedi ki...

al benden de o kadar. +1
ha bu arada iyi yıllar :))

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket