Salı, Aralık 12, 2006

şarkılar seni söylüyor epeydir..

yosun tutmamak için yuvarlandığım hayatımda seni ne kadar özlediğimi unutur oldum...
ve kızar oldum kendime..

sen ki ne çok istemişsin beni ne çok beklemişsin... sonbaharında gelmişim sana bir ilkbahar gününde... mavi dünyan sana beni vermiş... sen "oğlum geliyo oğlum" derken.. o, "kız olur inşallah demiş".. ama sana tam istediğin gibi bi kız vermiş.. hani en mutlu anlarında dediğin gibi: iki tane olsa arabaya koşardım seni..

ben niye niye bilmedim.. bugün seni çok özledim... camdan dışarı baktım seni gördüm.. yola daldım seni gördüm... ders aralarında, ders sırasında.. hep geldin aklıma.. halbuki bugün ne doğumgünün ne ölüm yıldönümün... öylesine bi salı bugün...

seninle içtiğimiz biraların, içemediğimiz rakının tadı geldi ağzıma..
senin aldığın oyuncaklar..
senin verdiğin mutluluk ve mutsuzluklar.. onlar beni ben yaptılar.. tam ben oldum.. seni aldılar..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket