Pazar, Mayıs 03, 2009

plug me in - oh yeah

bu gece evinde kaldığım insanların kendini PS içinde kaybetmesinden belki de - eski bloguma baktım.. ilk mekana yani... blogcu'daki.. hatta kendisine bir link bile ekledim soldan soldan.... okudum uzun uzun.... sonra yıllar içinde yansıyan değişimi farkettim açık ve net...
bi kere eskiden epey mutsuzmuşum..... çok daha fazla içiyormuşum.....
hikayelerim şimdikinden pek de farklı olmamakla birlikte sizinle daha çok paylaşıyormuşum...
bir de burdaki son bir kaç aya falan bakındım tekrar... bu blog değişmiş epey... ben çok fazla "insan" yazar olmuşum.... yani belki de buraya bu derece "konu" olmamalı bu adamlar... o yuzdeeeennnn.... bir u-turn yapıp.... şahsa yönelik yazı dizilerinden hayatıma yöneliyorum..... yoksa ben bile hayatımı o adamlardan ibaret sanacağım...
joone fişe takıldı... vatana millete hayırlı olsun..
haydeee..
9/8....

ps: istanbul haftasonu dönuşte yazılacak elbet.... ama hava muhalefetine maruz kaldım.... bilesiniz....

1 yorum:

mahallenin delisi dedi ki...

"içimizi parmaklamaya devam" demiştin gelirken. biz kurcalamasakta o adamlar kurcalıyor bir yerleri illa. kimi "konu", kimi "başlık", kimi "dip not" oluyor. geriye eninde sonunda "yazan" kalıyor. dönüp dolaşıp yazıyor =)) hayde hayırlı ola...

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket