Salı, Haziran 03, 2008

ve sen..

endişelerimi anlatmanın yolu yok.. anlatmaya kalkıp da burda toplaşıp halime gülmenizin de anlamı yok.. anlatsam diyeceksiniz ki; "hiç mi derdin yok be kadın... böyle güzel bir şey yaşarken bu tuhaflıklar niye"...
işte tam da bu sebepten..
böyle güzel bir şeyin muadili yok daha önce.. bunca sevilme sevme yok işte.. kaybetme korkusu yaşayacak kadar aşık olmak da varmış serde.. topladım çıkardım hatta çarptım bile.. hiçbir duygu onunkinin yanına yaklaşamadı.. hiç bir yüz onunkinin yanına yanaşamadı.. elinin tersiyle itti kim var kim yoksa.. öyle bir kapladı ki boşluklarımı - fill in the blanks hesabı - ya giderse diye düşünüyor insan.. durduğu yerde saçmalıyor.. en küçük bi lafından alınıyor.. onu kırmaktan deli gibi korkuyor.. zaten ayrıntılara takık bünye tavan yapıyor didik didik ediyor içini... içine yayılmış bu engini çıkarıp yanına koymak istiyor geceleri uyurken.. bakıyor.. bakıyor.. bakıyor..
neyse ki sonra sakinleşiyor.. aklını başına alıyor.. mutluluğun tadını çıkarıyor aynen de gerektiği üzere.. içini rahat tutuyor.. kısa zamanda yaşadığını kefil yapıyor gelecek günlere.. gülümsüyor.. enginin sevdiği üzere..
yorgunluk var bu bedende ne de olsa.. inanmaktan çok inanmamaya meyilli, güveni kırıla kırıla parçalanmış bir kadın var burada.. elbette kolay değil tozdan parçaları birleştirmek.. zaman ister, yardım edecek birini ister.. başka bir el ister... beni onarmak kolay değil.. beni onarmak "sen"i ister ancak..
"ben" için bir şeyler yapacak "sen"i ister..
seni isterim..
seni istiyorum...

öyle çok şey öyle çok duygu var ki yazacak.. kelimelerim tükenmezdi.. kalemlerimden beter.. bırak sayfalarına yazayım doya doya.. bitireyim tüm defterlerini.. bak bi içime.. yansıman vursun gözlerine.. sen iyi ol.. sen hep iyi ol.. artık kötü bir şey olmasın benim kalbimin röntgenlerinde.. sen engin ol bende... kalp yetmez, ruh kesmez.. sen kanıma karış benim.. dolan dur bedenimde.. derste, evde, süt içerken, koşarken.. gel yanımda...

ve sonra..
sonrasını bilemem ki.. sonrasını düşünemem ki.. "gün"dür getirecektir eninde sonunda.. göreceğim vardır yaşayacağım da.. bugünümü doldurduğun gibi yarınımı da doldur.. yarınımı taşır hatta.. mutsuzluk da beklerim varsa yolda.. canın sağolur.. nolur ki başka.. adını hatırlayamadığın tüm şarkılar benim, unuttuğum ne var ne yoksa enginde değil mi ne de olsa..

böyle yazarken yazarken duracak gibiyim şimdi... içim duracak gibi.. içim durduğunda söyleyin dünya da dursun olur mu.. kaçıracak bir an'ım olmasın diye..

anlaşılıyorum di mi..

dibinin notu: bir süre yazmayacağım sanırım..

3 yorum:

cimcoz dedi ki...

aaaaan tama aşık oldunus bişi demedik de.. ne o yazmıcam ffalan.. bu kadr da şımartmas cnm insan kendini bi aşık oldu die... cık cık cık.. esefle kınıorum hııhh:)

d. dedi ki...

cimcozum yazmamamın onunla ilgisi yok.. şööle bi hafta falan ara... fizibilite çalışmalarım var.. gelicem elbet..

cimcoz dedi ki...

piiff..... bu ne yahu? aşık ol yazma aşık olma yazma.. çalış yazma çalışma yazma.. bu cimcoz isyan eder walla ben karışmam:))

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket