Pazartesi, Aralık 03, 2007

2002

hiç güzel bir gün değildi.. sizinle paylaşmak istemediğim bir sebebin katkısı büyük olmalı.. 5 sene öncesine ait gözü yaşlı bir sebep, bilmeden.. göstermeden kendini üzmüş olmalı beni çok... bugün özel bir gündü evet.. içimi burkan.. düşünmektense unutmayı tercih ettiğim.. bir nevi varlık sebebimin yok olmasına dair bir şeyler karalamak vardı bugün.. yapasım gelmedi.. olduğu yerden kızar belki .. ama gün boyu öylesine gergin.. öfkeli belki.. öylesine bitirmek ister gibydim ki bugünü.. şimdi O'nu yazasım yok.. neleri yazasım var da bir onu mu yok.. yok işte... çalışıp unutmak istedim.. derse girdim.. dersten çıktım.. aklıma başka şeyler getirmeye çalıştım.. sonunda vakti 19.56 yaptım..

hayat nasıl gidiyor dersen.. üstüne pek fazla düşünmemeyi tercih ederim bilirsin.. düşünmek üzer.. bir kendime üstünde düşünmek isterim... sen bencillik dersin adına.. ben koruma.. başkasının yerine .. kendi kendime..

ankara.. ankara işte.. nankör olamam iyi oldu.. gezdim sokaklarda.. black ile görüştüm.. onunla her seferinde birbirimize ayırdığımız zamanları düşündüm beni yanlış otobüse bindirdiğinde.. şu sanallıktan çıkan en ve de tek aklı başında insan olduğunu düşündüm.. şaka maka onu kaç yıldır tanıdığımı hesapladım.. daha çok görme fırsatı yaratma kararı aldım.. sonuçta onu pek de sevdiğim sonucunu çıkardım... gelir elbet 1850 rakıma bilirim..

ankara.. dedim ya ankara işte.. overall geceleri... deli deli.. sıkış tepiş.. alkollü.. gürültülü.. unutturacak kadar kendimi.. kesecek kadar sesimi... güzeldi.. bilkentte odamdan baktığımda gördüğüm ağaçlar güzeldi.. pazar sabahı ettiğimiz kahvaltı.. uçaktan gördüğüm bulutlar.. göremediğim dağlar.. düşününce her şey güzel.. düşününce bir o kadar da boktan.. işte o sebepten karar veremedim düşünmek mi lazım unutmak mı.. galiba sizin adına umursamazlık dediğiniz şey sadece bir kararsızlıktan ibaret.. bitmeyen..

biten bir günler oluyor bende.. 24 saatten başka bir anlam yüklemediğim.. dünyam dönmese bitecek gidecek.. ben olmasam da 24 saat sonra bitecek işte.. bu dünya bensiz dönmüyor mu eninde sonunda.. benden bir eksik bir fazla.. günlerim çoğu zaman bensiz geçiyor bu aralar.. anlatabiliyor muyum..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket