Cuma, Ekim 12, 2007

tralala

haaalime bak dertli çal... kemancı.. başımın taaaacı...
hayır dertli falan değilim.. sadece bu şarkıyı çok severim.. ve an itibarıyle kadının biri TV'de içine etse de.. gene severek dinledim..
yoksa gerçekten de dertli değilim.. sebep? yok sebep.. sırıttığıma bakmayın.. bilirsiniz ki benim ruh halim genelde üçüncü şahıslara bağlı değil.. mutlu olmak için sebep ararsam.. insanlara da bağlayabilirim, doğrudur.. ve fakat.. tek başına kimse sebep olamaz.. olabilemez..

neyse bu introyu geçelim.. neler olmakta.. valla ramazan bitti.. erzurum'da hayat umarım normale döncek.. çünkü saat 6 oldu mu.. pıt.. birden şehirde heryer kapanıyor.. ama gerçekten her yer.. 5 katlı marketler.. mağazalar.. ne ararsan.. çattadanak şehrin ortasında tek başına kalıyorsun sap gibi.. öööle bişey..

adaş son anda karar değiştirip eskişehir'e gitti.. demin aradı.. demez mi.. laf arasında. ."sizin oralarda hava nasıl".. ahaha..deliye bak.. kızım sanki sen iki gün sonra dönmicen.. o zaman sokucam bu lafı. ."bizim buralara hoş geldin" diyerekten..

sinem bloguna portished "roads"u koymuş.. bi de bana anlatmaya çalışıyo.. peh peh.. kızıııııııım ben bundan 11 sene önce onu dinleyip dinleyip camları indirmiş bi de üstüne ellerimi kesmiştim.. bak o kadar geriden takip ediyorsun beni:)

yarın bi çıkayım da.. tavaf edeyim şehri bi daha.. artık içki içmiyorum.. evet bir süreliğine gene çıkarttım kendisini hayatımdan.. birkaç haftadır içmiyorum.. kendimi iyi hissederken bir şeye sığınma ihtiyacı hissetmiyorum.. atalım bakalım kandan bir süreliğine tüm pisliği..

burda hava bir tuhaf bu arada.. nedense konuştuğum herkes hava soğuk mu diye soruyor habire.. ama yok değil.. gerçi güneş beş dakikada yerini yağmura bırakabiliyor.. hava dengesiz ben dengesiz.. ehe..

neyse.. iyiyim işte iyiyim.. burdayım.. okul açıldı.. hayat güsel ben güsel:) daha ne olsun..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket