Cuma, Ekim 12, 2007

III

sevgili dostum.. en dost'um dostum... bana bayram şeysi diye en sevdiğim şarkıyı yollamış blogundan.. o beni bilir.. belki de en iyi o bilir ( bilinmek benim için hayretler uyandıran bir durumdur ) bildiğinden olsa gerek.. tahminimce hiç düşünmeden seçmiştir şarkıyı.. çünkü kendisi hayatımı özetleyen sözlerin hangi şarkının hangi satırında saklandığını bilir..

ve ben onun 30. doğumgününü.. 2 gün sonra.. bir daha kutluyorum.. ama herkes gününde yazdı bişeyler.. ben öncesinde de sonrasında da kutlamak isterim çünkü ona "iyi ki varsın" dediğim anlar bir günle sınırlı değildir..

haa... akıl vermek gerekirse.. aynı şarkının şu mısralarını yollarım ona.. :
üşenmişsin hikayeni baştan anlatmaya.. faydası yok nefesini geçmişle yormaya..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

üç...
acıtıyor bu şarkı beni
hem de çok fena
müptela olur ya insan bazı şeylere...

geçenlerde yorum yazmıştım ama ne olduysa yayınlanmamış
bi cafeden yazmıştım ondandır belki
nese..erzurum'u sevmişsiniz
burdan herşey iyi gözüküyor şimdilik
umarım böyle de devam eder..
blogu okudukça gerilere gidiyorum erzurumlu yıllara fena değildi benim için gerçi küçüktüm ama..sizin için de güzel olur umarım..trakyadan sonra erzurum biraz kasabilir ama.. benim tam tersi olmuştu ordan sonra burası ii gelmişti..:)

Adsız dedi ki...

valla gonca, benim erzurumdan sonra trakya olmayacak sanırım.. yani benim dolaşma işi biraz sonlandı sanırım.. bundan sonra ya ankara ya istanbuluma dönerim.. bilemiyorum.. plan yapmak istemem şimdilik.. burası güzel..yani göreceli olarak.. keyfim gerçekten yerinde.. tek sorun sevdiklerime uzak olmak.. gerçi uçakla 1.5 saat uzaktayım..:) falanım filanım

Adsız dedi ki...

1-Yine süper yazmışsın.(Hahahayt bu satırların hepsi benim içiiiiiiin)
2-Yine öyle bi yazmışsın ki cümlenin içinde üç gündür çakılı kalmışım.Anladın sen onu:))

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket