Cuma, Ağustos 17, 2007

00.20'de olan depremin onunla ilgisi ne..

hatılıyor musun.. deprem olduğunda kimi aradığımı..
şimdi az önce bir kez daha olduğunda.. elim telefona gitti..
elim telefondan geri geldi..
ve sarsıntı bitince..
sarsımtım durunca yani..
dedim ona yazmadığım ne kaldı..,
şiir..
ondan değil.. şiirden.. bi türlü sevemediğimden..
ben de dedim ki.. yazayım alt alta.. farzet ki şiir olmuş..
farzet ki ankara olmuş.. trenden inmiş..
moda olmuş.. parkta çimlere uzanmış..
elinden tutmuş..
güzel olmuş..
hayal kurmuş..
yokolmuş..

ayıp olmuş..
bi de üstüne deprem olmuş..

ankara işte.. tepki vermedi.. dinlemedi..
3.8'le titredi..
uykusuna devam etti..
o da devam etti..
ben değil..

1 yorum:

RaceDoctor dedi ki...

belki sallanan yeri bile hissetmeden..

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket