Cumartesi, Nisan 14, 2007

made in the U.K.



hayır bu zamandır yazıyorum.. neden daha önce hiç suede'den bahsetmedim ki ben.. aslında ingiltere ve civarında yapılan her müzik kayıtsız şartsız ilgimi çeker.. morrisey ve the smiths bi yana - ki onları ayrı bi yere koymak lazımdır kanaatimce - benim için gelmiş geçmiş en özel ingiliz grup suede'dir... taaaa ortaokuldayken animal nitrate ile yaptıkları çıkışı hatırlarım.. kasetini almıştım.. hatta ilk radyo programımda çaldığım ikinci şarkı da "so young" idi..( I could have lied idi birincisi ) o zamandan bu zamana ne çıkardılarsa aldım dinledim.. hatta uzunca bir süre sabahları "everything will flow" ile başladım güne... "attitude" ise - bakınız ve dinleyiniz yukardadır kendisi - beni dans ettirebilen ( ki dans etmekten kastım şööle bi kıpırdanmaktır, kafam iyiyse ayağa bile kalkarım belli olmaz )bir iki şarkıdan biridir... yani ben acaip bi nankörlük etmişim kendilerine... pardon valla...
dip not: sabahları da çok iyi gider bu şarkı
dip not: kahve+sigara+give a little bit of attitude..

3 yorum:

Handan dedi ki...

Uzun zamandır görmediğim dostuma rastlamış gibi oldum. Gidip biraz dinleyeyim ben de :)

Günaydın.

Adsız dedi ki...

çok ihmal etmişiz çooooooooooook...

fırat dedi ki...

suedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket