Cumartesi, Nisan 14, 2007

........

offf...
yazmak istemediğimden değil.. yazacak pek bişey olmadığından da değil.. cümle kurma üşengeçliği diyelim...
mesela bugün zaten topu topu 3-5 cm'i geçmeyen uzunluktaki saçlarımı kestirmeye gittim..
yan tarafta en az 2.5 metrelik saçlarının ucundan bile aldırmayan kadın - ki saçları iğrençti bakın ben demiyorum onlar diyo... - benim saçlarımın 15 dakika içinde 2 cm'e inmesine açılmış gözlerle baktı.. baktı baktı.. daha 2-3 müşteriye bakardı o çünkü saçlarına fön çekilmekteydi.. çeken kız - artık düğüm açmaktan bitap düşmüş bi şekilde - kadının o saçla nasıl mutlu olduğunu anlamaya çalışıyordu.. kadın daha istediğim kadar uzamadı derken dayanamdı söze girdi.. nerdeyse yere değecek hanımefendi.. "rapunzel gibisiniz maşallah".. - bunu ben dedim tamam.. o da dayanamdı.. "sizde de pek bişey kalmadı".. haa anladık tamam soğuk savaş başladı... bu arada kadının hesaba katmadığı bi olay vardı.. o saçlarla cebelleşen ve delirme noktasına gelen kız kayıtsız şartsız benim tarafımdaydı.. "ama hanımefendiye yakışıyor kısa saç"... hahayt girdi mi...
o sırada kayınvalide karıştı söze...
saçlarımı kesen adam dönerek :
- siz ankaralı mısınz..
- yok karadenizliyim ben
- ama ankaralı tipi var sizde..
- yok giresunluyum ben
- kökeninizi araştırdınız mı..
- töbe töbe ( demedi ama ben eminim içinden "en az" onu dedi yani )

neyse benim saçlar kesildi...
yandaki kadın hala fönlenmekteydi.. bi yandan da sıkıldığını anlatıyordu fön çeken kıza...
( e kız naaapsın di mi patron:)

saçsızlığın verdiği hafiflikle çıkarken mekandan.. biliyordum ki arkamdan...
" yani kadın dediğin biraz saç ister di mi ama"
ya da..
"pek ukala şeydi ayol"
...

2 yorum:

ecem dedi ki...

2.5 metrelik saça fön çekilirken ancak delirilir heralde başka birşey de yapılmaz

s dedi ki...

Bir zamanlar senin saçlarının da uzun olduğunu ve sık sık fönlendiğini unutmuş gördüm seni. Ben de gelsem döverdik onları di mi?

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket