Pazartesi, Mart 19, 2007

dikkat dikkat kusucam!

evet.. sanırım son zamanlarda işte ne denli bunaldığımı anladınız.. "iş" değil bizimkisi gerçi hayat oluyor bir süre sonra.. ve saat gelince geride bırakıp çıkamıyorsun... çünkü "insan" ile bizim iş.. ağzından çıkan herşey öylesine önemli ki.. ve ben işte aynen de böyle; sınıfın içinde olan bitenin hiç tartışılmadığı, sadece şekille kafanın bozulduğu ortamlara tilt oluyorum..
mesela..
bugün saat 16:10 suları..
önce sırf "değişik mekan görelim" bahanesiyle fen ve teknoloji laboratuvarında toplantı yapılmasına, tüm gün derse girip sonra taburede yapılan bu toplantıda belimin koparcasına ağrımasına, içerdeki kokuya uyuz oldum...
sonra...
sonra da habire ortaya ortaya eleştiri bırakan, ama bunları nereye götürdüğü hiçbir zaman belli olmayan zihniyete kıl oldum.. sonra, aaa bakın "x öğretmeni öğrencileri sırayla yemeğe indiriyo gibi" değil bi idareciden duymak 2. sınıf eğitim psikolojisi kitaplarında bile kaçınılması gereken bir davranış olarak nitelendirilen cümleyi sarf eden zihniyete de kıl oldum... e o zaman çık odandan bi bak kim naaapıyo di mi kardeşim... ya da her doğru davranışı övmek gibi bi niyetin varsa ona da bi toplantı çak bi tarafımız kalksın haybeden.. ama olur mu canım, ne gerek var...
sonra..
sonrasını anlatmıcam...
kızdım epey bugün belli oluyor mu yeterince...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

evet, hem de çok.

Adsız dedi ki...

İşini iyi yapan arkadaşları kıskanmayalım lütfen:P

Adsız dedi ki...

Çalış senin de olur:PPPPPP

Adsız dedi ki...

ah ben yazacaaamı biliyom da.. hadi neyse:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket