Salı, Aralık 26, 2006

this is a school

boğazım ağrıyo... tipik öğretmen hastalığı.. bi de gribal ve tribal durumlarla birleşince tadından yenmiyo...
biz de tedavi amaçlı dondurma yedik.. kolaları, sigaraları içtik soğuk soğuk...
katladık pardon.. şööle boğazımda bi kaşınma.. bi öksürsem ciğerlerim çıkacak ağzımdan hissi.. sinüslerde ağrı.. of of.. ne hoş..
bi de yarın dolu gün.. ( hangisi değil ki anasını satıyım ) 7 saat arka arkaya ders.. ama unuttum ben tekstil kralı olucam di mi.. ( kraliçesi pardon ) o yüzden az sabır.. şaka bi yana ööretmenlik bööle sado mazoişt bi meslek.. bu ızdıraplara rağmen insan müptela oluyo.. yok hayatın her aşamasını bi öööreten adam tadında yaşıyosun..
bugün mesela.. nöbetçiydim.. dersten çıkan bi öğrencim ( heralde çok sıkılmış derste - fen dersi olmalı - hhhahaha - kötüyüm ben kö - tü -yüm... ) böyle hızlı hızlı yürüdü üstüme...
- hocam ne şanslısınız .. mesleğiniz var .. bitmiş bu günler .. off ..
- ve hala bir okuldayım şekildeki gibi..
- hehe.. pardon. iyi nöbetler hocam
- eyvallah

evet. öğrencilik bitmiş çoktan. boğaz patlamış.. gözler pörtlemiş.. içim kaşınıyo habire.. ve ben yarın da bi okuldayım... 22 senedir bi okuldayım.. off...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hiiii hiç öyle düşünmemiştim. Ne kötü.Aslında okuldan nefret ederim ben.

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket