Cuma, Aralık 22, 2006

eşgali belli pati


- tamam senle pazara gelirim.. ama sen de benimle o ayakkabıyı almaya gelicen..
- amma bencil şeysin be sen
ve bu g.t donduran soğunda pazarda burnum bile soğuktan akaraktan dolaşırken.. ve bi halt almadan hem de .. ( çünkü ayakkabıya odaklanmıştım ben ) tek avuntumdu o...
koşa koşa gittik mağazaya...
daha uzaktan kitlendim yardırıyorum hedefe... elime aldım .. "bunun 40'ını istiyorum ..." tabii bakiim... bak bakalım... geldi elinde bi kutu.. yüzümde mutluluk ifadesi.. buyrun dedi 41.. nassı yani.. dardır bunun kalıbı.. bak kardeşim senin yaşın kadar eskittim ben bunlardan (demedim ayıp olcaktı:) olmaz büyük o... benim ayak 39.. 41 olmaz hayatta.. fil ayağı mı bu .. e o zaman yok hanfendi.. nassı yani.. ( ikinci tekrar ) yok mu.. yok.. yok.. yani bi haftadır hayalinle yaşadığım bu pabuç :) yok.. bi de dost bildiğimiz sinem hanım gülüp dalga geçmez mi.. hem de eline aldığı bi çizmeyi denemeye çalışırken bi yandan da.. "bırak onları artık insan gibi ayakkabı giy" demez mi.. salak tezgahtar bile gülmez mi.. hala elinde 41 numara ayakkabı beklemez mi.. yakarım hulen orayı ben.. çizerim... e gelmez mi 40'ı.. gelmez.. hepinizin e.....
neyse..
diyeceğim şu:
yukarda robot resmi çizilmiş ayakkabı.. beyaz olup.. tabanı dikişli, kalın ve siyah; kendisi beyaz, deri, bağları siyah olup tarafımdan hasretle aranmaktadır... çok klasik bi görüntüsü vardır..
bulanların en yakın yere saklamaları ve almaya yeltenenleri sopalamaları gerekmektedir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kızım sayfayı açtığımda resmi gören Ada bile güldü. "Anne bu ne ya okul apaakası mı?" diye. Sen gel, al o düğmeli çizmelerden çok güzel duruyolar bak. Akşam baş ucuma koyup uyudum.

joone dedi ki...

ölsem giymem onları ööle.. kalkan balığına benziyolar.. düğmeli düğmeli...
sen de düşecen o toupklardan zaten dur hele... serha bi ağlamaya başlasın pazartesi günü şööle sınıfın köşesinde..hahahah
ay çok kötü gördüm kendimi çook:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket