Pazar, Mayıs 17, 2009

...

sevgili kuzucuklarım
bahar diye bilinen mayıs ayı gayet sıcak geçmekte ve benim bu duruma bir itirazım yok :)
bu kadar boktan bir başlangıçla bu yazı nasıl biter onu da bilmiyorum netekim yazdıklarımı bir daha okumadan "publish post" olayına giriyor kurtuluyorum....
neler oluyor dersen..
1. kankito Italya'ya gidiyo.... gelirken ya adam getir dedim ya ona muadil bişi.. ( adam muadili ne ola ki.. hahaha )
2. üç gün önce falan "kendine yakışanı yap" uyarısı aldım eski sevgiliden.. vay be.. tey tey bee.... bi tek bana lazım demek bu ivedi uyarı.. demek bütün dünya kendine yakışanı zaten yapıyo.... demek o da kendine yakışanı yapıyo.. demek ki o hıyarlıklar ona yakışıyo.... demek ki o bi hıyar... - bak bu çıkarımları ben yapmış gibi görünüyorum ama sadece düz mantık ve lafı eden kendi... heheeh-
3. okulda Cambridge sınavları yaptık.... sabah tahta bile temizlenmemiş dediğim okul müdürünün ardından fırlayan sınıf öğretmeni teyzemizin "gelip kendin silseydin o zaman" uyarısı da epey güldürdü... ya kankitom kızma da.. yaaaa bu sınfı öğretmenlerine ya bi format atılsın ya da bunların emeklilik yaşı zorunlu olarak 45'e indirilsin... çekilmiyor ablacım... tamam teyze, tama sen yeter ki sus pörtletme gözlerini.....
4. mayıs sonu gene istanbul........ bu sefer acımak yok :)
5. bu sefer acımak yok diyom.... :)

1 yorum:

cimcozz dedi ki...

lan bu ege bölgesine de gelinsin artık beaa.. bu ne laann !! urda italyan da var :)) bu arada getirebiliosa bi tane de bana getirsin sevabına:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket