Pazar, Mart 01, 2009

.

çanak çömlek patladı mı derler böylesine....
ya da batsın bu dünya falan... rakı mı içerler üstüne en buzlusundan... söyle bana ne yaparlar senden sonra....

severim seversin .... güzel de... var mı oluru.... neyin üstüne yaşamaya çalışıyoruz biz bunu bir baksana.... farkında olamadığın gerçeklerine bir göz atsana artık sen..

bense...
ben...
ya kime ne benden...

sen...
her yerde sen... çantamda çorabın kalmış... diş fırçan benimkinin yanında asla gelmeyecek bir adamı bekliyor... aldığın papatyalar balkonda asılı kuruyor... telefonda son aranan sen.. son arayan sen... son mesaj senden... içimde sen... dışımda sen...
böyle her şey güzelken..
hem de hiç olmadığı kadar iken..
bitecek mi...
kendi ellerimle mi ..

katil olmak kurban olmaktan daha mı iyi bazen..
ama sen...
yani sen..
bu kadar sevilirken...
yani diyorum ki sana..
çok seviyorum seni ben çok.....

ve noktan
hiç olmadığı kadar kocamanından...

1 yorum:

joone dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket