Salı, Aralık 25, 2007

kankitom


bu kadını çok seviyorum.... burayı okuyorsanız tehditvari yorumlarından... satır aralarında geçen adından... ya da çatlakpatlak'tan da biliyorsunuz.. o benim kankitom... insanlara güven duymamayı bir huy edinmiş bu blog sahibinin tuvalletteyken bile telefonla konuşabildiği, her bi bokunu anlattığı, her bi bokunu bildiği yegane insan... düz dümdüz trakya yıllarımın öğrencilerim dışındaki tek artısı... en kocaman artısı.. ( bunu eklemezsem sıçar ağzıma bilirim ) az dengesiz... çok paranoyak... neşeli.. kabaktan en güzel tatlıyı yapan... bardan gelmemi elinde bi tepsi fırın makarnayla bekleyen.. ve onu gece 3'te benimle yiyen dost... bir patlıcandan çıkabilecek her türlü hikayeyi başarıyla yazan.. bunu edirneden ayrılmadan önceki son gecemde.. yağmurlu bir gecede... evinin balkonunda.. içtiği 3-5 biradan sarhoş... kahkalarla anlatan kadın... what's up söylerken çığlık çığlığa o balkonda... dur lan bi de dinleyelim deyip bilgisayarla orda biten deli...
kıyafetine çok düşkündür... renkleri tutturmazsa ölen... eli kırmızı ve siyahtan başkasına uzanmasa da dolabı renk renk giysilerle dolu insan... onları döküp saçtığı günlerde beni yatağa oturtup dinlemeye yorum yapmaya mahkum eden andrigot.... ha bi de pazarda yaşanan rezillikler var ki... onlar çatlakpatlak'ta gündeme geldi zaten....
sınıfındaki resmim duruyo mu diye sorarım... duruyodur...çünkü benim de masamda... kendisi eski dostum değildir belki... ama karadutum çatalkaram çingenemdir... canımın içidir... böyle cümleleri çok fazla kurmadığımı bildiğinden şimdi çok da duygulanır o kesin....
sömestrde antalyada.... sonra istanbulda... sonra trakyada... erzurumda.. bu gece barda... her bi yerde sen benim bi tanemsin:)
oldu mu lan:)))))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

oldu valla. hatta süper oldu. az önce yavuz içeri girdi. ne o be nasıl gülüş ööle diye laf attı yazını okurkene. artık başka laf söylemeye gerek yok üstüne. ben de seni çok seviyom konkitom, andrigotum:))

şşş minişler, domuzlar, kırpıklar gelin okuyun beee..
siz kimsizniz ayol????

Adsız dedi ki...

yav ne içli yazmışsın be. kaç oldu okuyup salyalanıyom haaa:))

joone dedi ki...

daha içli de yazardım da.. götün kalkmasın diye bu kadar yazdım:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket