Pazar, Ekim 28, 2007

?

"hem sevdalı hem yorgun.. hem dalgalı hem durgun".. ben yazmadım bunu..
" I did what I had to do.. if there was a reason.. it was you " bunu da ben yazmadım..

yazmış olmayı isterdim.. çünkü ikisini de hissediyorum.. özellikle "footsteps" i taa içerlerde hissediyorum.. düşünüyorum.. az kaldı.. bitmesine.. başlamasına.. bu "pause" halini sevmiyorum.. ya "play" olsun ya "stop".. yoksa "fast forward" durumuna geçmek lazım.. o zaman işte brainstorm'un da dediği gibi "where is our real station" diye sorabilirim.. ve o sorunun yanıtı yok bu tarafta.. onu da pek iyi bilirim..

öyleyse ne yapmak lazım.. bilmek lazım.. beklerken boş durmayıp düşünmek ya da gerçekten hayata olduğu gibi devam etmek lazım.. zira hayat beni beklememekte.. olkuruna bırakmak lazım tamam da.. el bu.. tutulmak ister.. çekilmek ister bir taraftan diğerine.. sonunu bilmek ister..

öyleyse ne yapmamak lazım.. işte onu bilmiyorum.. insan hep ne yapmayacağını bilir de.. ben nedense tam tersine düştüm.. ne yapmamam lazım..

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket