Perşembe, Eylül 27, 2007

güzelsin sen güzel ve tonbalıklı edit

dağ çok güzel bi şey..
bunu söylememdeki birinci neden.. odamın camından bu dağı görüyo olmam..
ikinci neden ise..
insan biryerlerden ve birilerinden bu kadar uzakta olunca.. tüm aklında ve kalbinde kalan kırıntıları ( kırıntı derim ben onlara ancak, birleştirip yapıştaracak dermanın ve de isteğim yoktur zira.. ) bu dağa yolluyor.. pencerenin önünde geniş bir boşluk var.. oraya kocaman bir yastık ve battaniye koyuyorum geceleri.. ve bazı gecelerde oraya oturup büyük camdan büyük dağa bakıyorum.. ne gördüğümü ne hissettiğimi anlatmam zor.. anlamayacağınızdan değil.. kelime bulamadığımdan.. nasıl desem.. böyle bütün tortularımı gönderiyorum.. her sabaha biraz daha bol oksijenle biraz daha arınmış kalkıyorum..
ayrıyeten geçen haftasonu dağdaydık... böyle güzel bir günbatımı mı olur.. resimler var o günde dair.. bir ara mutlaka koyarım buraya.. görülesi..
hele yüzerken kafanızı kaldırıp camdan o dağı görmek var ya.. 2500 metrede..
çok güzel çok

edit: Burgaç labda acıkır.. altını çiziyorum labda.. gider kendisine pide, tonbalığı, ve fanta alır.. almakla kalmayıp bi de labın köşesine sığınır.. önce fantasını höpürdetir.. ardından pidesini itinayla açtığı tonbalığı konserveisne iliştirir.. güzel güzel yemekte, ekşi ekşi kokmaktadır.. ama o da ne? kutunun erişemediği yerleri dert olur içine.. düşünür düşünür.. bi çözüm bulamaz.. egolarına ve hırslarına yenik düşen burgaç sırtını döner ve parmağını kutuya sokar.. sonra bi pide bi parmak bi pide bi parmak.. zaten yemek hızı saatte 1 çatal olan bu bünye.. bi kutu tonbalığı ile küçük çapta bi muharebe yaşar.. kazanır mı bilemiyoruz çünkü hiçbirimiz onu bekleyecek kadar sabırll değiliz burada..
ha bir de şey var.. şimdi bi yanımda adaş.. ciddi ciddi iş yapar.. haaala bitmedi mi o der ara ara..
burgaç ise iki lokma arası verdiği 15 dakikalık molalarda ne oluyo.. şimdi ben ünlü mü oluyorum.. onlar da beni görecek mi gibisinden sorular sorar...
adaş bir çığlık atar... oh be bitti..
burgaç bir de krem peynir açar..
bu hikaye bitmez efendim.. bu adamın yemeği de:)

3 yorum:

s. dedi ki...

Ulan ben size daha önce de demedim mi müdüre şikayet etçem diye.

Kör müdür bunlar varya bunlar senin verdiğin eğitim seminerinde böööyle şaklabanlığın bini bir para cozutup duruyorlar. Sakın aldanma dışarıdan bakıldığında çalışıyo ayaklarında görünebilirler. Al işte biri balık yir biri msn de konuşur..Haberin olsun. Ama merak etme ben bunların tüm yaptıklarını gammazlıcam sana.

Handan dedi ki...

Önceki yaşamımda dağcı mıydım neydim. Ne zaman dağ manzarası görsem tırmanasım gelir benim.

enteldantel dedi ki...

e gel tırman beklerim burda kendisi:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket