Çarşamba, Temmuz 04, 2007

bitti

aslında trakya'daki yıllarımın sonunda yazacağım yazı böyle olmamalıydı.. ya da böyle olmayacaktı.. teşekkürlerim vardı edilecek.. nankörlük etmemek gerekirdi bu yollara.. suya.. içindeki güzelliği sundukları rakıya bile yansıtan o küçük kasabadaki büyük aileye ve onların birbirinden güzel çocuklarına.. eski öğrenciler vardı adları tek tek okunacak yoklama kağıdından.. hadi öpüyorum gözlerinizden denilecekti.. vardı işte.. ama şimdi tam da bugün.. toplanırken.. artık sonuna gelmişken.. "terk ettiğim şehirler yarım kalmış şiirler" iken.. ruh halim de o saati o dakikayı gösterirken.. sustum birden.. dün gecenin güzelliğinden mi.. bilemem.. ben sadece "hoşçakal" diyeyim... trakya beni anlasın... olmaz mı?

şimdi tatile gidiyorum.. bir sahil var.. aylardır beni bekliyor.. ara ara anlatırım size ne olmuş.. oluyor..
sonra bir ankara var önümde bir ay.. ondan sonra ise.. "adam"ın dediği gibi.. "o aşık olunacak köpeğin" bir kez daha belirttiği gibi.. : "Erhuzurum" ..
ama şimdi..
ancak ve sadece.. ; hoşçakal..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşçakal...

Adsız dedi ki...

güle güle

Adsız dedi ki...

ya siz gene bir şeyler karalayın bea:)

Adsız dedi ki...

evet doğru.. söylenicek bisürü şey.. teşekkür edilicek bi çok konu var.. sizin teşekkür edilecek insanlarınıs gibi.. ama yumruk olur ya bişeler.. tıpkı siz beni lise 2 de bırakıp gider gibi.. sadece gözden yaş damlar.. ve sadece "çok seviyorum.. nolur gitme" anlamalrı taşıyan bi hoşçakal çıkar ağızdan zar zor... gecenin güzelliğinden deil.. yeni hayatın güzelliğinden susmuş d hanım... o kadar güzelmiş ki yeni yollar şimdi konuşup eskilerden onların tozlarını üstüne atmasın hep temis kalsın die susturmuş hayat onu... ve gider.. ama gidemez aslında d hanım.. hep burda bi yerde o.. evimin yanındaki okulda çalışırken de aynı yerdeydi.. 1500 km uzakta da aynı yerde.. ben çok teşekkür ederim.. sadece öğretmen olmadığınız için.. bana beni kazandırdığınız için.. o güsel gülüşünüzü hiç benden eksik etmediğiniz için.. oturup içtiğimiz geceler için.. kahkahalarla evin yolunu zor bulduğumuz ama sabah kalkınca inceden bi mide bulantısı olsa bile:) "ayh süperdi ama" dedirttiğiniz için.. ve herşey için.. en bastinden bana öğrettiğiniz ve geleceğimi bana kazandıran o güsel inglizce için:) şimdi 1500 km yürüme zamanı.. yolunuz hep açık olsun...

joone dedi ki...

cümleten eyvallah:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket