Perşembe, Haziran 21, 2007

nereye cimcoz'um..

lise 1'deydi.. öğretmeniydim.. lise 2'deydi.. öğretmeniydim..
son sınıfı okurken okul değiştirmiştim.. mezuniyetinde yanındaydım yine de.. cimcoz'du o.. neden bilmem öyle derdim ona ben.. "cimcoz" deyince gözümün önüne.. az çatlak.. çokça hırçın.. zeki.. açıksözlü.. çalışkan.. çok konuşan bir kız gelir hep.. bir de 19 oldu artık.. karşılıklı içtiğim eski öğrencim.. bi nevi kardeş.. oldu daha çok.. derdini anlatır.. ağlar ağlar da akan boyalarını siler çaktırmadan.. izmir'de okuyor.. sık görüşemiyoruz da kopamıyoruz da.. öyle bişey işte.. telefon açar bazen "hocam hocaaaaam" diye bağırır.. sesi çok çabuk kısılır.. nerden bilirdik ama di mi.. dün gece.. tam da sahnedeki adam "hikayeler anlatıldı" diye başlarken şarkısına.. ama nerden bilecektik ki.. nasıl kondurur ki insan.. "hocam.. ben ölüyorum" dedi ve....

ağlayacak yer kalmadı sahte dostların omzunda..
hocam gırtlak kanseriyim ben..
tükenen sensin aslında..
hocam nodül vardı yıllardır zaten..
yalnızsın artık oyunda
hocam iki yılım kaldı benim.. ameliyatla bir şansım varmış.. 4-5 sene yaşarmışım belki.. küçük bir ihtimal de yaşarsın dediler..
son pişmanlık fayda etmez azrailin makamında..

gürkan bi bira daha getir bana..
gürkan bi bira daha getir bana..

buğra.. siz de "jeremy"i çalın hadi..

yanımda her zaman taşıdığım minik bi defterim var.. bir sayfa kopardım yazdım ona.. al dedim.. sakla bunu.. 35'ine geldiğinde at.. başkasına inanmak olmaz..
ve kapattık konuyu..
gürkan çok bira getirdi..
buğra da iki kez söyledi jeremy'i..

sabaha yaklaşırken saat..
aynı taksiye bindik..
hadi hocam görüşürüz dedi..
tamam cimcoz dedim..
indi..
indim..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Konduranaz insan. Ama belki de iyiye gider belli mi olur?

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket