Çarşamba, Haziran 27, 2007

forever instrumental



her beste sözünü arar mı.. aramaz diyeceksin.. ne de olsa the forgotten var.. altitudes var.. 7. senfoni var.. moonlight sonata var.. arar dersem göz göre göre yalan.. ama arar işte.. arar.. ne demiş şair: "yalansan yalanı severim.. elimde değil"..
bilmem ben bu işte söz müyüm beste miyim.. bunca konuştuğuma bunca yazdığıma göre heralde güfteyim.. bir türlü anlatamadığım "kendim".. ne büyük bir "ben"mişim de bitiremedim.. ah bi dinleyen, bi anlayan olsa.. bir de sözler besteye otursa..
ama.. hergün biraz daha iyi anlıyorum.. aslında onun haklı olduğunu..
yine de sabrediyorum.. sabretmeye değer bulduğumdan.. tüm tutarsızlıklarına.. yalan demeye varmaz dilim.. değişen tüm hallerine.. hallerime rağmen..
biraz daha.. biraz daha..
içimdeki tüm deliliğe rağmen.. sanki onunla ilgili bir bildiğim varmış gibi.. içimden gelen ses gibi.. ondan gelmeyen ses gibi.. bir şey işte.. adsız.. bir sebep yüzünden.. hiç yapamadığım, alışık olmadığım şeyi yapıyorum.. sabrediyorum.
oysa neleri beklemedim hayatta.. nelere sabretmedim..
kim daha iyi bilir benden.. hayat çok kısa.. tutundun mu tutunacaksın.. yoksa bırakacaksın..
evet. . tutunuyorum doğrudur... ama..
bırakmaya yakın bir yerde.. ona tutunmak nasıl içimden geldiyse.. bırakmak da ordan gelir yine..
ve hayır tamir olamadım henüz.

fondaki müzik: I've seen - Björk & Radiohead
fondaki ruh hali: yaşıyorum işte..
fondaki alkol miktarı: 0
fondaki insan: -1

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket