Pazar, Mayıs 13, 2007

ödüllü yarışma



aşağıdaki telefon mesajları 2 gece önce sevgili arkadaşımız Black ile bizzat yaşanan bir mesaj trafiğinin kendisine ait olanlarıdır ( belki kamuya açık yerde yayınladığımdan dolayı kafamı kıracak ama olsun; riski alıyorum ) kendi mesajlarımı yazmıyorum.. o zaman belli olur...

şimdi..
soruyorum..
bu mesajlardan yola çıkarak hangi durumda söylenebileceğini bulunuz..
( bu arada benim açımdan açıklamak gerekirse.. saat epey geç, mekan bir rock bardı )

- yihuu... eyoooo... hatta yihaaaa:)
..................................................
-Yok dedim! Kırdırma o olmeca şişesini kafanda.. Bak sağlam da şişedir haaa:)
..................................................
-Halimiz duman.. aman aman.. derin nefes al.. 10'dan geri say.. Hysteria modu bu, geçecek.. Hem o uyuyor..
.................................................
- :) ben de repeat a.k... kaçınılmazdı houston, erken fırlatma şu an için yörüngedeyiz.. I repeat yörüngedeyiz...

bulana.. yaklaşana. bi bira..:)

2 yorum:

بerجesتe dedi ki...

üstteki yazını niçin yoruma kapattın sevgili d ?

Adsız dedi ki...

iyi açalım bakalım...

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket