Salı, Mart 13, 2007

sen geğirirsen ben de osururum.. çüş.

okuldan sonra gel bize... e gelirim.. bira var mı.. var.. tamam 7 gibi gelirim..
gittim de..
içtim de..
nitekim ayrıntılar önemli.. yoksa bira muhabbet demirbaş bizde...
neyse

bizimki uzay mekiği tadındaki elektrik süpürgesini bozmuş... adamları aramış.. gelmiş almışlar evden... tam oturuyos bi telefon.. yapmışlar evi tarif etsin diye arıyolar. sinem tarif etti.. tabii anlamadı bunlar bi daha aradılar:
- bakın işte bilmemne durağından çıkın.. bilmemne apartmanı yanında park var.. ben balkona çıkar el sallarım size..
çüş.
çıktık balkona bekliyos..
tabii her geçen şüpheli arabaya el sallayarak..
- farkında mısın gelen geçene el sallıyos..
......................................
sonunda bi araba geldi.. ben hala el sallıyorum ama.. bu da gülüyo habire.. neyse adamlar indi arabadan.. ben bi yandan el sallayıp bi yandan "dördüncü kat dördüncü kat" diye bağırıyorum... sonra bi araba daha geldi...
- ha s..... ...lan ben yanlış adamlara el sallayıp katı mı söyledim.. ya sinem baksana be salak..
- hahahahaha
- gülme aptal..
neyse adamlar doğru adam çıktı...
geldiler.. kapıdan teslim aldık aleti.. ama tipler de iyi.. ucuz mafya dizilerinden fırlamış.. jöleli saçlı, siyah paltolu, taktakçı paltolu iki tip..
neyse gitti bunlar...
içmeye devam ettik..
sonra çıkıcaz evden.. çıktık bekliyoz...
gark!
yuh lan... sen geğirirsen ben de osururum bak...

işte biz böyle insanlarız canım okurum:)

3 yorum:

s dedi ki...

Ya nasıl da yanlış yönlendiriyorsun izleyiciyi. Sen çık balkondan ona buna el sallayarak beni mahalleye rezil et. Sonra geğiriklere boğ. Sonra da yapmayacağım şeyleri üzerime at. Ben danseden, nazik bir kadınım. Böyle işlerle bi alakam yok.

enteldantel dedi ki...

yok artık çüş... gerçi öğrencilerine kızdığı anlarda üstüne basa basa söylediği "yor" heceleri ( bkz. ne yapıyorrrrsun oğlum vb.. ) ve süslendiği zamanlardaki kokoş görüntüsüne bakıp nazik sanabilirsiniz...
ama evet..
bozduğu süpürgeyi ( ki kaç para verdiğini söylemicem sanal alemde afaroz yemesin ) tamir eden adamlara el sallıcam balkondan demiştir..
ve evet..
sen geğirirsen ben de osururum demiştir.
o böyledir.
öyşe değildir.

s dedi ki...

Aman tamam seni mi kırcam? Öyle olayım öyle diyeyim. Sevin yeter ki:))

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket