Pazar, Mart 04, 2007

lafımı dinleyen yok ki..

efendim ben size söylüyorum siz ısrarla beni dinlemiyorsunuz.. ben "gelin burda hiç içmediğiniz kadar güzel bi rakı açayım size, bi yandan içelim cümbür cemaat bi yandan şarkı söyleyin.." diyorum .. ama din-le-mi-yor-su-nuz...
yani bu gece bu hortlama halim ne zamana kadar sürecek merak ediyordum... makina'da gripin performansıyla tavan yaptı...
hangi ayrıntıdan başlasam.. neye takılsam..
"gerizekalı" ( desem bana dava açar mı :) bi üniversitelinin midemi ekşiten bi ses tonuyla habire çukurova üniversitesi diye bağırması ve bağırttırmasına mı.. bu salak ( desem dava açar mı.. heheh ) şahsın gripin'e soru sormak üzere ortalara alınması ve kulaklarımdan gitmeyen ses ve gülüşüyle saçmalaması mı.. ( ya böyle tipler hep mi eğitim'den çıkar - tamam ben de aynı yerden çıktım.. tamam ama yani böyle genel bi durum vardı bu fakültede ) okan bayülgen'in "dört" hakkındaki ukalalığına mı.. hayır efendim kimse "üç" ve "dört" hakkında böyle geyik çeviremez.. eh be.. ahkam doluymuşum..
sonra bi de.. teknik sorunlar vardı ki.. onlara girmeyelim... hayrettir ki hiç keyif alamadım.. saat olmuş 03 bilmemne zaten.. yani bak bi daha söylüyorum ... dedim dedim gelmediniz birol bey...
haa ben napıcam şimdi.. uyumak için bahanesiyle 3. devirdiğim kadehe - daha doğrusu yanındaki suya - bir buz daha atıcam..
şerefe.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

ya bi insan bu kadar içten şarkı yazar ve bu kadar içten söyler mi?bu kadar içten güler mi ya? "gülüşüne heyran"olmamak elde değil yazdığı şarkılarda zırlamamakta:) seviyorum ben bu "adam"ı ya!....
bu arada böyle salaklar cıyak cıyak çemkirdikçe kız olduğum için kendimden tiksiniyorum...şayet okulumdada bir iki istisna haricinde bunlardan çokça bulunmakta ıyyyy iğrençler!

joone dedi ki...

ben hafızamdan silemiyorum o sesi selincim...

dilök dedi ki...

çok şirinim de mi ehehehe diyo ya bide gafasına gafasına vurcan. bence de eğitim'den çıkıyo. ben de ordan çıktım. evet.(:

joone dedi ki...

hah ever ben de onu diyorum işte canım kardeşim.. şirinim diyo ya şirinim diyo yaaa....
ve eğitim bööle tiplerle dolu kesinlikle.. hatta hatunu görünce şey geldi aklıma.. barbaros adında gene bilgisayar öğretmenliğinde okuyan bi sapığım vardı.. afiyettedir şimdi inşallah.. pek güsel rahatsızlık verirdi..

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket