Çarşamba, Mart 28, 2007

kullanıcının masaüstü... n+1

"garden of stone" zamanından beri takılanlar varsa buralara ( ki iki sene öncesi falan olmalı.. mekan da blogcu idi o zamanlar.. küçük ve mutlu bi topluluk idik .. ) bu seriyi bilirler.. "kullanıcının masaüstü".. kaç oldu hatırlamıyorum o yüzden de n+1 dedim..
5 dakika öncesi itibarıyle bu görüntü mevcuttur.. tabii, bi bu kadar da görüntüde olmayan sağ kısım var.. eski bölümlere bakılınca görülen en açık fark olmayan bira kutusudur.. sorun sınav hazırlıyo olmak değildir - nitekim alkollü de pek güzel hazırlanabilir, tecrübeyle sabittir - 10 gündür alkol girmemiştir bünyeye.. iftiharla sunarım.. bi de haftasonu girecek.. onu da sunarım.. :) bu akşam üç sınıfa sınav hazırlamam gerekmekte.. bu birincisinin altyapı çalışmaları.. birazdan bir maç molası verilecek.. sonra devam edilecek.. ya da o esnada - muhtemelen maç sonucuna göre - ya bırakılacak ya uyunacak, ya da devam edilecek..
ha tabii sizin bu görüntü sırasında bana eşlik eden seslerden haberiniz yok...
bir adet telefon çalması ( o yüzden telefon orda durmakta )
bir adet s. sesi ..
bir adet kısa mesaj alarmı..
bir miktar TV sesi uzaktan uzaktan..
bir de MUSE - house of the rising sun...

haaa bi de ruh hali var:
yıldızsız pekiyi

7 yorum:

Handan dedi ki...

Günaydın Joone.
Babam doğum gününden bir gün önce yaşını sordururdu bize. Ben de sana yirmililer bitmeden sorayım dedim :)Kaç yaşındasın :D

Adsız dedi ki...

söööyle kaaaaaaaaaaaaç yaşındaaaaasın....
30...
hehe
yarın ama.. şu an 29..:)

Handan dedi ki...

İyi ki doğdun . Sağlıklı, huzurlu, keyifli, müzik dolu nice güzel yıllara :)

Adsız dedi ki...

evet evet saolun saolun:):

Adsız dedi ki...

doğum günün kutlu olsun didem abla (nası hitap edeceğimi bilemedim bi an :)) önceden böle diyodum sanırım
neyse iyi ki doğdunuz iyi ki varsınız...
herşey istediğiniz gibi olsun
mutlu ve dilediğiniz gibi geçsin yıllarınız...

bu arada masaüstündeki ingilizce kitaplarının adını ne ya da yayını çok tanıdık geldi içim kaynadı bi anda nostalji yaşattırdı da :p

Adsız dedi ki...

Kızım İstanbul'larda gezeceğine şu sayfayı güncelle.

Adsız dedi ki...

sen ne benim herşeyime karışıyon yaaaa....
:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket