Cumartesi, Şubat 17, 2007

çok indie'yim bu ara... dokunma bana

lisede daha çok indie dinlerdim ben.. hani aslında yaş ilerledikçe daha bi ısınılan bi tarz ama nedense bende tam tersi oldu..
gene de tek ve en düzenli klasörümün "müzik klasörü" içinde oldukça geniş bir mb ve hatta gb kaplamaktadır..
son günlerde bu klasör içinde dönüp durmakta ve snow patrol yerine take that'e ödül veren brit şeylerine - nedir onlar.. yani ne denir onlara.. komite mi kurul mu neyse işte onlara - olan hıncımdan da olabilir en çok kendilerini dinlemekteyim..
hem mutlu mutlu şarkı söylüyolar... lazım bana..

fon müziği: snow petrol - run
fon yemeği: şekerli yoğurt
fon ruh hali: sakin

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ya evet ben de razorlight beklerken take that çıkmasına çok şaşırdım.ama sever ingiliz insanı böyle salak boy bandleri napalım

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket