Cuma, Şubat 09, 2007

ebe sobe nereye kadar..:)

dur cevap verme abi.. :)))

valla ne zamandır ebelenmiyodum..
rehavet ebelemiş.. hakkımda bilinmeyen 5 şey..
hayır şimdi kimsenin bilmediği 5 şey mi yoksa kamuoyunun :) bilmediği 5 şey mi.. zira ilki geçerliyse çıkmaz 5 madde şimdiden söylemek lazım.. ööle hiçkimselerin bilmediği çok şey yok hakkımda...
deneyelim bakalım...

1. bir süredir korku filmlerini seyrederken korkuyorum.. tamam tamam.. nerdeyse seyredemiyorum.. çocukken hatta şööle 15-16 yaşına kadar güle güle seyreder ayılıp bayılırdım.. şimdi bütün ışıkları açmakla kalmayıp filmin bi bölümünü duvara kapıya falan bakarak seyrediyorum.. ( seyretmiyorum yani.. :)

2. eskiden yüksekten korkmazdım.. hatta antalya'da 13. kattaydı evimiz.. balkon demirlerine otururdum.. ( bi keresinde babama yakalandıydım.. aman aman ) severdim yani.. ama son 7-8 yıldır falan yüksekten bakmaya çekiniyorum.. hayır insanda ya bi fobi durumu vardır ya yoktur.. bende önce yoktu sonra var...

3. asansöre binmemeyi tercih ederim.. korkutuyo... sallanması.. gıcırtılar falan.. bi de kapalı ve küçük yerlerde boğulacak gibi oluyorum.. ondan

4. diş macununu ortadan sıkanlara gıcık olanlara inat mütemadiyen ortadan sıkarım ( pardon rehavet beycim ) yani bi de neresi geldi diye düşünücem mi.. ay ortası burası bi dakka olmaz bööle dibinden sıkmam lazım falan..

5. bulamadım bunu.. bulursam yorum olarak eklerim.. napıyım ben dedim çıkmaz 5 şey diye...

not: kimseyi ebelemiyorum.
:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatta olmazsa olmazının ben olduğumu yazmayı unutmuşsun.:))

Adsız dedi ki...

kamuoyu biliyo onu kızım artıkın..
sen maloldun herkese...
:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket