Çarşamba, Aralık 20, 2006

sözüme gel diyorum anlamıyon...

kızım sen kiiim tribal durumlar kim...
sen kim.. insan çatlatmak meraklandırmak veyahut free willy olmak kim.. ben gecenin tüm ayrıntılarını dakika dakika biliyom hadi ama şanssız üçüncü şahıslara anlatalım...

okulda...
- abi ben bu gece sinemaya gidiyorum
- e nolcak
- yalnız
- ooooooooo... tebrikler
- ööle basıp gitcem abi.. ben sinemaya gidiyorum diyerekten
- bari git bi bira iç...
- ...........

saat sekiz suları
- abi sinemanın önündeyim ben..
- e gir o zaman
- film yok lan dooru düzgün .. dünyayı kurtaran adamın oğlu var
- girmicen heralde ona
- e öbürleri geç başlıyo
- girme sen.. git bi bira iç
- yok olmaz.. sinemaya giricem ben
- iyi ben ara ara çaldırır rezil ederim seni..

40-50 dk sonra
- of didem ya çok kötü bu film..
- hehe
- hayır yani.. dayanamıyorum kuscam şimdi
- çık o zaman..
- hayır sinemaya gitcem dedim ben.. gitcem .. seyredicem
- çık dolaş falan
- yok abi.. seyretcem ben.. ya kimse de yok 3-4 kişiyiz.. sen beni saat 10 gibi çaldırsana uyuuyp kalmıyım burda
- heheheh

10.10 gibi bişey...
- of ya of ya.. bu kadar mı pohtan olur bi film.. deniz seki'nin göbeeeni seyrettik habire..
- e ben dedim sana girme diye dinlemiyosun ki
- neyse gideyim eve bari
- lan şimdi yolda asılan takılan olur.. eve gidince bi çaldır

yarım saat sonra
- abi nefes nefese kaldım ya
- nerdesin sen
- koşturdum eve.. kıllandırdın abi
- e geçmiş olsun
- ama harbiden çok kötüydü...
- yine de sinemaya gitmiş oldun di mi
- :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fena mı ettik? Anlatıp anlatıp gülüyoruz işte.

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket