Pazartesi, Aralık 18, 2006

no leaf clover


sen benim çocukluk aşkım..
sen zaman zaman ihmal edip bi anda dank edip dinlediğim şarkıların nihayi sahibi.. seni çok özlediğimi az önce farkettim..
hemen aradım klasörlerde...
hep aynı şarkıya gider o fare...

bir keman duyulur derinden.. çok acıklı bişeyin başlayacağı bellidir...
davul girer.. gitar girer.. ihtişam olur...
söylemeye başlarsın..

good day to be alive sir..
good day to be alive he said

when it comes to be..
the soothing light at the end of your tunnel...
is just a freight train coming your way...

hangi tren geliyor o tünelin sonunda..
hangi ışık.. ne bunları ne babamı hatırlat bu gece bana.. ya da bekle iki tek atayım...

o gitarı öyle çalma.. o soloyu öyle atma...
sustur kemanları bu, bu gece için çok acı .. 5 dak 43. saniyede deiştirdiğin gitar tonunu deiştirme.. o daha da burkuyo içimi...
sen benim 20 senelik dostumsun... şimdi şimdi bozdun..

ama bu şarkı başka..
herkes dört yapraklısını arıyo bende ise yapraksızı var... doğarken yanıma koymuşlar...

0 yorum:

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket