Pazar, Aralık 17, 2006

çim adam

bu sefer saçlarımı o kadar kısa kestirdim ki çim adama benzedim.. zaten erkek berberine gidiyom .. kuaför kısa saç işini beceremiyo.. modern bi kesim yapalım derken biri kısa biri uzun kalıyo.. hem ben klasik bi insanım.. kısa olsun diyorum bildiğin erkek saçı gibi.. ama niye diyo her seferinde.. sana ne diyorum bıkmadan.. ve çıkıp berbere gidiyorum.. bu sefer uzatacak gibi oldum .. ama sabır yok .. sabahları saç yıkayacak derman yok .. bi de saç uzayınca küpeler görünmüyo .. hehe.. şöööle bakıyorum da aynaya .. "ayyy harbiden çok kısa olmuş... " adam bitirince sıhhatler olsun dedi zaten.. ordan bi sonuç çıkarmak lazımdı.. ama ne dmişler .. - ya da dememişler - azıcık saçım dertsiz başım..

3 yorum:

rehavet dedi ki...

bence aşaadaki gibi uzatsan tam süper olacak :)

enteldantel dedi ki...

valla canım ciğerim kankim sinem kadar sabırlı değilim ben... bi de orda güsel çıkmış aslında bi poha benzemez onun saçları..:)

dip not: kıskandın mı saçı..evet.

ben dedi ki...

Allah seni ne etmeye. Bişey demicem.

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket