Pazar, Kasım 12, 2006

keyfe keder..

hep aynı şeyler aynı yerler gelir aklıma.. aynı şeyleri yapar, aynı şeyleri dinlerken.. okurken diyemiyorum.. okumuyorum zira... okumaz yazarım ben...
her kaplumbağa görüşümde - ki pek sık olmaz tahmin edersiniz, zaten kaplumbağalardan korkarım ben.. o konuya girmeyelim biz - aklıma tos tos gelir... ağır konuşmasından dolayı bu adı takmıştım ona.. zira dersimize giren dekan da onun demosu esnasında önündeki kağıda "pace too slow" yazmıştı not olaraktan... bi ileri görüş, bi yaşımızı aşan öngörü varmış yani daha 18 - 19 yaşında...
"one more cup of coffee" yi her dinlediğimde - ki çok olur - the bar'ın beyaz duvarının bi köşesine yazdığım bi yazı gelir aklıma.. gene aynı yaşlarda.. adını hatırlarım.. her satırını hatırlarım.. "bugün"... her düşündüğümde üzer beni.. ama artık o yazı orda yok.. o duvar bile yok denebilir.. o da yok..
herhangi bi şarkının herhangi bi yerinde bir "yalan" kelimesi geçerse.. bir şarkı gelir aklıma.. yine aynı yaşlarda yazılmış.. ama hiç söylemediğim. melodisi hala aklımda.. sahibi ? değil.
her akşam gelirken eve.. şehrin tepeden görünümü.. Antalya'nın girişini anımsatır bana... onun üstüne çok düşünmek istemem. sevmem çünkü. bilirsin...
istemediğim şeyleri düşünmemeyi başarmanın verdiği bi keyif geldi üstüme birden...
daha çok yazacaktım. kalsın.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

iyiydi. yazsaysdın keşke daha...

Adsız dedi ki...

o zaman "keyfe keder" olmazdı ama:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket