Pazartesi, Ekim 09, 2006

bi dakka...

bitiyorum her nefeste .. ne halim varsa gördüm...
diyo adam bak..
gördüm di mi ne halim varsa harbiden...

ben bu şehirden sıkıldım...
söylemiş miydim..
söylememiştim..
pazar sabahı bisikletle bi uçtan bi uca dolaşmak dışında - bir de akşam saatlerindeki karga taarruzları var - bana hiç keyif vermiyo...
sanırım bu kenti de arkamda bırakmaya hazırlanıyorum...
"deniz" istiyorum ben...
başka bi yer istiyorum... başka insanlar.. öğrenciler.. mobilitemi geri istiyorum...

bir de her ne kadar çok sevsem de.. Trakya'dan da sıkıldım galiba.. ( işte böyle bişey oluyo bana hem sevip hem sıkılmak gibi ... ) yok benim suyum ısındı ondan..
ya ne bileyim.. mesela okulun camından bakınca birkaç yüz metre ötede Yunanistan'ı değil de Türkiye'yi görmek istiyorum galiba.. sınırda olmak acaip bi duygu...
gezelenmek istiyorum..
kaşınıyorum...
sıkılıyorum.. ve bu sıkıntının sonuçlarını bekliyorum sabırla...
daha az yorulmak istiyorum..
eskiden daha az başım ağrırdı mesela.. şimdi migren yolunda ilerliyorum... yüzlerce çocuk sesi duymaktan da olabilir tabii... :)
evet o da var.. başka çocukların seslerini duymak istiyorum.. aslında istediğim "sessizlik" ama neyse o başka bi konu...
günlerdir aynı şarkıyı dinliyorum... bak halime ..onu bile değiştiremiyorum...
yok ben pek iyi değilim sanırım.. bakma böyle göründüğüme.. içime içime gidiyor hepsi ondan...
yakındır dolup taşmam..
az sabret.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzeldir trakya ama hakkaten de kendini pek bu ülkede hissetmezsin...

Adsız dedi ki...

Kızım iste denizin olayım, beni bırakıp nerelere gidecen? Bensiz hayat çekilir mi? Kimin çorap kaçıklarına gülecen sonra.Bi de annem hep der:Sıkı can iyidir, çıkmaz.

joone dedi ki...

sen de gel abi.. seni de götüriiim.. öyle olmaz mı..

Adsız dedi ki...

walla gidelim abi, topyekün nakil olalım.. hayır bi destinasyon belirleyebilmiş olsam nakletcem kendimi de, bildiğim en az sıkıcı şehir ankara.. kalıom ööle.. neese ama sen kalma, harekette bereket vardır der benim de atalarım.. sen de gel ankaraya beraber sıkılalım derim ben naçizane.. Ps. her fırsatta nasıl mevzuyu ankaraya gelişine getiriyorum ben de hayret etmiyor deilim hani:)

joone dedi ki...

valla ben ankara'yı pek severim ama orası tasnif dışı..:)
sen mevzuyu getir dur..hehe..pardon.

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket