Pazartesi, Ekim 23, 2006

ben öğrenciyken - bölüm 1 ( birinci bölüm olarak da bilinir )

bak okuyucu... ne kadar seviliyosun anla... üniversitede tuttuğum tek defterin sayfalarını paylaşıyorum senle.. ( hem de kalbim kadar temiz sayfalarını.. :) hatta bu defter 4 yıl boyunca sarmısak misali dövülüp ufalandığımız tüm edebiyat derslerinin izlerini taşımaktadır.. ( evet ben onlardanım, edebiyat yüklemesi yapılan öğretmenlik bölümü öğrencileri.. pişman mıyım..asla ) diğer derslerden pek hazetmezdim.. hatta üniversitede kopya çekmişliğim de vardır.. ( aha itiraf ettim işte.. fransızca ve linguistics 2'de... ama suç fransızcayı o kadar zor yapanda ve linguistics sorularını bilmeceye çeviren sevgili hocamdadır )

gerçekten de üniversite yıllarımdan elle tutulacak bi bu defter kalmıştır... yeterince mutlu ve hareketli geçen lise yıllarımın ardından üniversitede durulmuş olan ben Ankara'daki 4 ( yazıyla dört ) yılımı 3.Yurt ( o da ayrı bi yazı konusu olur zira ) önündeki söğüdün altında içerek geçirmiş, bölüme giderken süslenen kızlara inat pijamamın üstünü her daim sabit korumuş ve bir montla kamufle etmeyi bilmişimdir... bir tek kulübe falan takılmadan.. bahar şenliklerinde gece gündüz stadyumda yaşayarak.. ( yerleşkede içki satışının serbest olduğu yılardı onlar:) diyorum yeni nesil şanssız.. ben şanslıyım.. ( peh ) ve o kadar garfield tarzı yaşanmış ki.. sağlam 1-2 dost kalmış üniversiteden.. gerisi külliyen liseden..
haaa.. bi de bu defter var... kutsal emanet gibi.. bi müze yaparlarsa benden sonra ( çok kıymetliyim bilirsiniz..:) başa koyun bunu.. bi de annem ilkokul 1'deki yazı defterlerimi saklamış.. onları da koyun...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bi msj bırakamadım ya...

girlhasnoname

joone dedi ki...

aslında bırakabilmiş gibisin:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket