Salı, Ekim 03, 2006

bak seeeeenn...

ben de bu Emre Aydın'ı niye bu kadar tuttum diye düşünüyodum.... meğerse lisedaşımmış...
tabii bu bağlamda bana "kardeşim sizin lisede 10 kişi mi vardı da bööle bi samimiyet kurdun hemen" diye sorucan. . sordun.. yok tanımam etmem.. yalnız.. malum biz Anadolu ( dana dolu da denirdi bi zamanlar ) Lisesi'nde 7 (yedi..:) sene özellikle de şehrin epey dışında ( o zamanlar toplu taşıma araçları şimdiki kadar yaygın değildi he he ..) toplama kampındaki Polonyalılar gibi yaşamışız 1500 kişi.. bööle arada biri bi baltaya sap olunca 1500'ümüzün birden dötü kalkar... bunda alt üst dönem birbirini tanımasa bile bi nevi "kaderdaş" olma psikolojisi etkendir.. yoksa kendisi 4 ( dört :) yaş küçüktür ve de dolayısıyla dört dönem altımdadır.. varsın efenim.. hepimiz aynı kapıdan girdik.. aynı Fuat'ı tanıdık.. aynı müdürleri gördük.. velhasıl dedim ya yedi yıl boru deel.... beni Antalya'ya bağlayan yegane şeydir lisem... saolsun...

Emre Aydın'ı 6. Cadde'deyken bu kadar sevmezdim.. tek başına daha iyi olmuş sanki....
ya hadi herşeyi bırak adam şööle bi şarkı sözü yazmış:

sil gözünün yalnızlıklarını
o an fısılda duvarlara adımı
bin bıçak var sırtımda
biniyle de adaşsın
her biri hayran sana

ne de olsa benim lisemden ....
:)

3 yorum:

harry dedi ki...

Thanks for the comment on Harry Hero. There is more I just haven't been able to get to it yet...stay tuned.

hayvanatbahcesi dedi ki...

az içmedik emre'yle okuldan kaçıp yat limanında falan, bi de o zamanlar sepultura'dan falan çalıp söylüyoduk, insan değişiyo tabi...

joone dedi ki...

"sepulutura çalıp söylüyoduk.." yani tek sepultura söyleyen Emre değilmiş galiba..:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket