Pazartesi, Eylül 18, 2006

sormuyorum

bu sefer sormuyorum 3 duble rakı neye yarar diye.. çünkü bu gece bir cevabım var... bu gece üç duble rakının getirdiği bi duygusallığım var..
saat 20:15 falandı.. mezun ettiğim ve şimdi başka bir okulda okuyan bi öğrencim aradı..
- hocam çok özledim siziiiii...

bu cümle yeterdi 25 km ötedeki öğrenciyi gidip görmeye..
telefonu kapadım.. eşim bana baktı.. evlilik yıldönümümüz bu gece.. pek kutlamamıza rağmen.. gidelim mi dedi.. gidelim dedim.. 2 arkadaşımızı daha aldık... yolda telefon ettik .. bi lokantaları var bu öğrencimin.. "hazırla masayı geliyoruz"...
sonrası..
dedim ya gene üç duble rakı..
hem de üçünncüsü pek duble değil de.. daha çok duble duble rakı... anla yani..
öğrencim yanımda. dertleşmeler.. sohbetler. .o eski bildik geyikler. .nasihatler ara ara...
velhsaıl...
çok çok güzel bi gece...
bi kere daha "meslek dediğin" başlığında yazı yazdıracak cinsten...
bir kez daha ..." hulen kertiyolar ama iyi ki bu işi yapıyorum" dedirten cinsten bi gece...
iyi ki....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Joone!!! bu sen misin, ya da D... ya da minik oğluş Bora(?)nın annesi... Ben uzun zaman bakındım, göremedim seni, özledim, odtülü beyaz şablonunu,yazılarını...

joone dedi ki...

saol.. evet bu benim...
ama şablon beyaz deil.. ilk fırsatta ve ilk üşenmediğim anda eski şablonuma yakın bişeyler yapıcam tekrar.. şimdilik bunla idare edersiniz..:)))

Gamze dedi ki...

merhaba,

minik ada'nın blogundan geldim buraya:) mseleğe başlamama 1 yıl kaldı. yani üniversitenin bitmesine 1 yıl var. alan dersler çoğaldıkça biran önce mezun olup öğretmenliğe başlamak istiyorum. iyi mi kötü mü bilmiyorum:) hele şu yazınızdan sonra daha da çok istiyorum:)

Sevgiler

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket