Pazar, Eylül 17, 2006

sormalıyım

üç duble rakı.. sekiz dokuz tane sigara... neye yarar...

10 yorum:

joe dedi ki...

efkar dagıtmaya

enteldantel dedi ki...

..yetmedi....

amphibian dedi ki...

slm, demek buralardasın, kolay gelsin...

zazoo dedi ki...

efkarın "e"sine bi büyük ancak...

joe dedi ki...

hiç bi zaman yetmez zaten :(
dağıtılması gereken bi efkarım var şu anda zaten .....

joe dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ADACIM dedi ki...

Bi dakka ,bidakka. Pazara beraber, okula beraber... İçmeye gelince ayrı mı? Halbuki içmeye bu kadar ihtiyacımın olduğu bir hafta sonu. Haa pardon anladım. Hissettin sen benim efkarımı, bana diye içtin yani.Hadi olsun bakalım.

enteldantel dedi ki...

len kız güllü.. valla sana da içerim lafı mı olur.. zaten bi poha yaramıyo...

joe.. efkar dağılası bişey deil ki..

konur.. moduna göre değişen tavrına epeyce bozulmakla birlikte.... - hiçbişeyi içinde tutmamak lazım bu hayatta, bunu öğrendim ben - sana da içerim.

joe dedi ki...

efkar dağıtamayan joe said...

ızdırap fabrikası 3 vardiya ile gece gündüz hahtanın 7 günü 24 saat aralıksız üretim yapıyor....

enteldantel dedi ki...

o zaman bayağı verimli bi fabrika var..:)

Yorum Gönder

 


. © 2008. Design by: Pocket